2013. január 4., péntek

DIY szájfény III.

Sziasztok!

Újabb DIY szájfényt mutatok Nektek, ehhez a MUA Shade 3 rúzst használtam, ajakápolót és több szájfényből is tettem bele egy kicsit.



Ez és az előző nem annyira szájfény állagú, mint az első, de szerencsére még a kenhető kategória. Tetszik, hogy nem átlátszó, tehát nem csak fénye van, de azért valamennyi színe is, mégsem olyan erős, mint maga a rúzs. :]

Szájon ilyen:


Nektek hogy tetszik? Rúzst vagy szájfényt használtok inkább?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

14 megjegyzés:

  1. Woáh, ez nagyon jól sikerült! Nagyon szép színe van és szépen is fed :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, tetszik a rúzs is maga, de ez egy leheletnyivel mégis finomabb :]

      Törlés
  2. szerintem ez lett a legjobb :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép színe van!Én szájfényt használok, Karira kaptam egy halvány rózsaszínűt a h&m-ből.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Nekem sajna eddig csak két lakkom van H&M-ből, pedig biztosan élvezném, ha beszabadulnék.. :D

      Törlés
  4. Igazából nem vagyok se nagy rúzsos, se nagy szájfényes, de egyre inkább megtetszik az ötlet a posztjaid alapján, hogy kutyuljak magamnak valamit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindenképp ajánlom, lehet kísérletezgetni, felhasználni a nem használt - keveset használt dolgokat, és egyedi is lesz :P

      Törlés
  5. Nagyon szép ez a szín! Én mindenképp rúzs párti vagyok! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Annyiból sokkal jobb, hogy a szájfénybe mindig beleragad a hajam, ha fúj a szél.. :D

      Törlés
  6. Ennek nagyon szép a fedése is! :) Tetszik! :) Az elmúlt időszakban inkább rúzsoztam :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Én is, bár most picit kiszáradt a szám, így inkább szájfényeztem - vagy csak ajakápoló :S

      Törlés