2013. január 3., csütörtök

Color Club - Wild And Willing sötét alapon

Sziasztok!

Lovely Nr 378 lakkra került egy rétegben a Color Club Wild And Willing lakkja. Eredetileg fekete lakkra akartam, de már haldoklik szegényem, így jött az ötlet, hogy a Lovely sötétzöldes lakkjára kéne, és be kell valljam, elég jó ötlet volt.. :]

A Lovely lakk már magában gyönyörű, de a Wild And Willing-gal valami csoda!
A képeken két rétegben látható a Lovely, egyben a Wild And Willing és btgn fedőlakk.





Talán az első képen látszik leginkább a turpisság, a sárgás-aranyos-zöldestől a narancsos-pirosas-rózsaszínes színekben pompázik, attól függően, milyen szögből esik rá a fény. Az utolsó kép pedig bár életlen, nagyon szépek a színek.

Imádom ezt a lakkot, és azt kell mondanom, szerintem nagyon megéri az árát, hiszen különlegessé varázsolja a legsnasszabb körömlakkot is. Egyszerűen csodálatos szerintem.

Nektek hogy tetszik? Milyen színnel szeretnétek még látni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. NAgyon szép lett a végeredmény! Jó ötlet ez a kombinálás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nagyon nem bántam meg, hogy ezt is választottam :P

      Törlés
  2. Micsoda színek *.* őszre (persze máskorra is) tökéletes párosítás, nekem nagyon tetszik a két lakk együtt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, de élőben meg még durvább, ahogyan játssza a színeket :P

      Törlés