2013. január 12., szombat

Cicás körmök

Sziasztok!

A flamingóshoz hasonlóan a cicás körmöket is el akartam készíteni már jó ideje, és múlt héten neki is álltam, de valahogy sehogy nem jött össze, végül itt adtam fel, tesóm kislánya közölte, hogy de hát ez jó, és felismeri, hogy cica, szóval elfogadtam, és betudtam úgy, hogy egész jó lett. :]




A kisujjamon és a középsőn essence nyomdával csináltam a kis tappancsokat, a hüvelykujjamon pontozóval, akár a cicákat. :]

Nem a legszebb, szeretném is majd újra megcsinálni, de elsőre nem rossz szerintem. Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

14 megjegyzés:

  1. nem szeretem a macskákat, de szerintem ügyesen kivitelezted :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a fehér alapon fekete tappancsos körmöd tetszik a legjobban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint a középső vagy a hüvelykujjam? :P

      Törlés
  3. Nagyon jók a színek, tetszik a pontozós tappancs :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon édes, szeretem a macskákat :)

    VálaszTörlés
  5. Ciiccccc :)
    Nekem elsőre a Simpson családból jutott eszembe a macska :D

    VálaszTörlés
  6. De cuki, azok a kis mancsok a legjobbak,meg a gyűrűsujjadon a cica

    VálaszTörlés