2013. január 7., hétfő

chic

Sziasztok!

A múlt hét második felében ilyen volt a körmöm, a körömvégekért bocsánat, előtte lett lereszelve.

Az essence chic reloaded lakkot és a Color Club - Worth the Risque-et párosítottam, külön-külön is imádom őket, gondoltam, együtt is jók lehetnek, és milyen jól gondoltam, nagyon tetszett a végeredmény.




A képeken nem látszik, de nagyon szépen érzékelhető élőben a pontozott részeken is a holo-hatás, nagyon különlegesek voltak így együtt. :]

Nektek hogy tetszik? Milyen most a körmötök? Az enyémen már az essence colour&go - Go Bold! van, nemsokára őt is láthatjátok. :]

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

13 megjegyzés:

  1. ez a pontozás nekem úgy tetszik :) bár én még sosem próbáltam ki...na majd ma :)

    VálaszTörlés
  2. Klassz kis pöttyök, engem megvettél. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, azt már előre tudtam, hogy Téged a pötyikkel kilóra meg lehet venni ;]

      Törlés
  3. Szép lett :) Az enyémen körmöerősítő, mivel letört az egyik, így levágtam mindet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Az nagyon nem jó, nekem valamiért mostanában egy bizonyos hossz után egy körmöm vége elkezd szétválni :S

      Törlés
  4. a color club lakk annnyira szép! :)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon jól mutatnak együtt, és szép lett a végeredmény! =)

    VálaszTörlés
  6. aranyos, jó ez a két lakk együtt. :)

    VálaszTörlés