2013. január 17., csütörtök

Aden Liquid Lipstick 20 - TESZT

Sziasztok!

Még decemberben vettem egy Aden folyékony rúzst, kívánságlistás is volt, meg hát eddig szimpinek tűnt az olvasottak alapján, gondoltam egy próbát megér.


Csomagolás: Szögletes, vékony, magas átlátszó műanyagban van, a teteje (az applikátor kupakja) matt ezüst, ami egyébként nagyon jól záródik. A betűk színe megy a kupakhoz, semmi felesleges csicsa, csak a márka logója és a termék neve.


Az alján van a száma, de azért én örültem volna valami névnek is... Ez egyébként az American Beauty nevet kapta.


Nyak: Csak úgy, mint a lakkoknál, a szájfényeknél (folyékony rúzsnál) is fontos tényező szerintem, mert az sem jó ha kb. semmi festéket nem vesz fel az ecset/applikátor, de az sem, ha tocsogunk benne. Szerencsére ennél nem túl nagy a nyak, nem húz le túl sokat, de azért kell a két mártás szerintem.



Applikátor: Egyszerű, hagyományos applikátora van, bár talán kisebb a megszokottnál, de nekem jobban tetszik így, lévén, hogy egy erőteljes dologról beszélünk azért, így a kisebb fejjel szerintem könnyebb precízen dolgozni.


Szín, pigmentáltság: Közepes sötétségű rózsaszín, NEM neon, a képeken viszont általában annak tűnik, de tényleg nem annyira rikító. Elég jól pigmentált, de kb minden képen másnak látom kicsit.




Használhatóság: Trükkös kis találmány, mert mattra szárad - elég hamar, így sietni kell vele - és mint általában a matt dolgok, így ez is kihozza, sőt felnagyítja a legapróbb hibákat is. Tehát kiszáradt/kirepedezett/sebes ajkakon egyenesen felejtős a dolog! Rúzsozás és szájfényezés előtt mindig ajakápolót használok, ennél azzal is csínján kell bánni, mert ha túl sok alatta az ajakápoló, akkor "elmászik" a helyéről. Szóval nem a legkönnyebb használni, megszokható, de nem mindig bevethető.

Amit ígér: "A folyékony ajakrúzs egy gyors mozdulattal felvihető. Brilliáns fényt, optimális hidratálást, hosszan tartó fedőképességet és dús ajkakat biztosít. Fényűző, fénylő hatást nyújtó termék, amely nem ragad. Új generációs termék a hosszantartó hatásért! Ha fontos, hogy rúzsunk egész nap alkalmazkodjon hozzánk és végig garantálja a tökéletes fedést, akkor tökéletes megoldás ez a termék. Varázslatos színek a legújabb divat trendeknek megfelelően. Vigye fel ajkaira ezt a krémes rúzst, majd átlátszó szájfénnyel tegye még intenzívebbé, csillogóbbá ajkait"

Abszolút nem fényes, hanem teljesen matt, és nem is hidratál, de nem rossz, csak ez számomra annyira zavaró, mint amikor ráírják arra, hogy vízálló, ami nem az. Mert nem baj, csak akkor minek írják rá. Na mindegy..

Illat: Nem a legkellemesebb, olyan tipikus festék szaga van, de szerencsére hamar elillan, a számon már nem érzem.

A számon, természetes fénynél:





Végül kipróbáltam szájfénnyel is, ezt ITT már láthattátok sminkben, nem rossz a végeredmény, legalábbis a színvilágot illetően, de hiába volt már száraz a rúzs, a szájfénytől kenődős lett, ez jelentősen rontott a tartósságon.

Tartalom: 8 ml

Ár: Kb. 1000 Ft

Tartósság: Nagyon, mondom NAGYON tartós, puszilkodást, csókolózást simán bírja, az ivást is, a cigizést is, de az evést nem, és nem mondhatni, hogy észrevétlenül tűnik el a szánkról. Egyébként elég nehéz lemosni és még utána is picit látszik a színe a szájon.

Beszerezhetőség: Neten is sok helyen láttam, de szerintem sok fodrászkellékesnél, városi parfümüzletben is kapható - legalábbis Veszprémben utóbbinál igen.

Összességében én olyan 10/8 pontot adnék, egy csúnya nagy fekete pont a megtévesztés miatt, miszerint fényes ajkakat varázsol és még hidratál is, és amiatt, hogy mivel matt, minden kis hibát felnagyít, meg nem is egyetlen mozdulat azért a felvitele. Viszont nagyon szép színekben kapható, tartós és nem utolsó sorban elég jó árban van szerintem.

Nektek van folyékony rúzsotok? Ha igen, milyen és mi a véleményetek róla? Ha nem, szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

16 megjegyzés:

  1. Hm, nekem tetszik! Csak tényleg felnagyítanak az ilyen rúzsok minden hibát, nekem meg télen vállalhatatlanul kezelhetetlen a szám akármit kenek rá :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szerencsére télen sincs olyan ramaty állapotban a szám, de néha azért ezt felkenve úgy érzem, mégis... :D

      Törlés
  2. nekem is van egy ilyen. hát utcára még nem mertem használni. mondjuk az enyém rikító rózsaszín :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, arra emlékszem, brutál durva, nagyon tetszik, de valószínűleg én sem mertem volna még viselni :D

      Törlés
  3. A sok jó kritika miatt először nagyon ráizgultam az Aden folyékony rúzsokra (a színek is bejönnek, főleg a rózsaszín árnyalatai, ez is nagyon jól néz ki:), de az lelohasztotta a hirtelen jött izgalmamat, hogy bizony szárít rendesen, azt pedig nagyon utálom, amikor úgy néz ki a szám egy idő után, mint egy vedlő hüllő... Ahhoz meg nincs mindig kedvem, hogy állandóan ápolgassam menet közben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ápolni nem ápol, az tény, de ez csak ilyen "átmeneti" száradás szerintem, szóval ha délután felkenem, és este alvás előtt kenem csak be ajakápolóval, semmi gond utána :]

      Törlés
  4. Nekem nincs, de ez szép és sok jót olvastam az Adenekről már :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok szép szín van amúgy, de sajna Veszprémben nem volt mind :(

      Törlés
  5. Meglepően erős színe van. Így nem is az én világom, de érdekes... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kevésbé pigmentáltnak hittem, meg visszafogottabbnak a külső alapján, de végül megbánni nem bántam meg :P

      Törlés
  6. Nagyon szép! :D
    Nekem Maxfactor folyékony rúzsom van...Elég erős színe van, de azért szép...Szörnyen szárít, de csomagoltak mellé ilyen átlátszó ajakbalzsamot, amivel többször is át kell kenni a nap folyamán, hogy ne száradjon ki a szánk...Azzal nem látszik a száraz/repedezett ajak, anélkül viszont....Egyébként nagyon szeretem, nagyon tartós, tényleg egész nap fent szokott maradni...:)
    Akciósan vettem 2300 Ft-ért anno...de szerintem megérte! :) (bár a szárítóképessége miatt szerintem ez volt az utolsó ilyen rúzsom ebből a márkából...lehet másikból még kipróbálok, de most van rengeteg rúzsom, nagyon ráálltam az AVON rúzsokra..és elég lassan fogynak, főleg hogy a suliba nem is hordhatom, csak a nude színt-amiből meg nem sok van nekem)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már van egy Rimmelem is, az mondjuk totál más így elsőre, de nagyon tetszik, a Max Factoron még gondolkoztam is pedig, de valamiért sosem mertem megvenni, ezek szerint jól tettem :P
      Avonos rúzsom meg ősidők óta nem volt, annyiszor rákattantam, hogy na most rendelek, de mindig visszatartott, hogy mi van, ha nem olyan a színe élőben, mint a képen.

      Törlés
    2. Hát igen az megesik...Nekem is volt olyan rúzs, amit zsákbamacskaként rendeltem, azt se tudtam milyen lesz, csak a többi színhez viszonyítva tetszett...De egyébként élőben is szeretem, csak az se nagyon hasonlít a képre...Sőt a rúzs pirosas, ahogy fog az meg inkább lilás-ciklámenes, szóval kétszer is meglepett a drága...Tesztert kell kérni, vagy körbenézni az interneten a tesztek között, hogy mi milyen...:D (én is így szoktam)

      Egyébként nagyon tartós a Maxfactor, és szerintem így még meg is érte, de nem tudom mennyi a teljes ára, viszont az biztos, hogy annyit nem adnék ki érte...meg az is, hogy nem veszek több ilyet...

      Egyébként a Rimmel-re kíváncsi vagyok, remélem lesz teszt róla...:)

      Törlés
    3. A Max Factort én is láttam akciósan, rendes árom tuti nem venném meg..
      Na igen, így azért jó, hogy neten meg lehet őket nézni, csak azt utálom, hogy csomó helyen olyan kép nincs amin a szájra kenik fel, csak simán kézfejen, és engem ez pl zavar, mert tök más színe van az ember kézfején, mint száján.
      Mindenképpen lesz teszt, holnap élesben is bevetem. :] - már ha bejutok dolgozni :D

      Törlés
  7. A színe tetszik, de a fedése nem szép a képeket nézve :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben nem ennyire vészes, meg a messzebbről készült képeken, de tényleg lehetne szebb :]

      Törlés