2012. december 30., vasárnap

Zöld-arany smink II.

Sziasztok!

Ezt a sminket pénteken viseltem, napközben, talán kicsit erős volt, ami tőlem "csak úgy" (munkában) annyira azért nem megszokott, valahogy az egyszerű és a feltűnő között szoktam inkább sminkelni hétköznapra, de pénteken elkapott a gépszíj, és magamat meghazudtolva új dolgot próbáltam ki - amit nem igazán szoktam mielőtt valahová megyek, jobb szeretem inkább olyankor kipróbálni az új cuccok nagy részét, ha nem megyek sehová, így max. lemosom és elfelejtem ha nem tetszik..

Na de nézzük is akkor.






Mivel a szemem hangsúlyos, nem akartam túlbonyolítani a számat, ezért csak visszafogott szájfényt választottam. :]


Használt termékek:

Nektek hogy tetszik? Én még akár szilveszterre is el tudnék képzelni hasonló sminket, nem egy tőlem hétköznapra megszokott smink, az tuti, de nekem nagyon tetszik. :]

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

29 megjegyzés:

  1. Szép, nagyon jól sikerült smink és jól állnak ezek a színek.

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a színválasztás, mindig nagyon eltalálod, mi áll jól neked :) AZ utolsó kép nagyon aranyos rólad *.*

    VálaszTörlés
  3. Mióta van ilyen frufrud? Csak mert nagyon jól áll! Én a helyedben ezentúl mindig így vágatnám a hajam (vagy vágnám) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig így van vágva (magamnak vágom), csak épp elfeküdtem, szóval a véletlen műve ;]

      Törlés
  4. Nem tudom, mi van Veled, de Te egyre szebb vagy :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, nagyon köszi, ezt mostanában többen is mondták, kezdem elhinni :P

      Törlés
  5. Klau, most akkor én kötelezlek rá, hogy viselj ilyen sminkeket! :D Nagyon jól állnak az erőteljes színek, egyre ügyesebb vagy, ez a smink nagyon jól megnyitja a tekinteted, a bőröd eszméletlen szép... nem ragozom tovább, mert rámsütik, hogy ferde gondolataim vannak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig tudom, hogy vannak :D
      Nekem picit fura, mert néha úgy érzem, hogy kicsit mintha bandzsának mutatna az ilyesmi smink :D

      Törlés
    2. Megnyugtatlak, csak te érzed úgy :D

      Törlés
    3. Az első vagy a 2. mondatot?? :D

      Törlés
  6. Ez k**** szép lett!!!!!!!!! :) ;)))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, szerintem is nagyon jól állnak neked ezek az erőteljesebb sminkek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, még szokni kell, de eddig nekem is egészen tetszik :]

      Törlés
  8. Klau egyet kell hogy értsek mindenkivel: gyönyörűen áll ez a smink!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köwzi :]
      Elég önbizalom-tuningoló ilyeneket olvasni :P

      Törlés
  9. Nagyon szép lett, és olyan jól állnak ezek a színek *-*

    VálaszTörlés