2012. december 8., szombat

Sweet and Undressed

Sziasztok!

Emlékeztek még erre a bejegyzésre?
Ez a lakk (is) egy elborult Frankening, azaz lakk kutyulós nap termése, és bár többször is mutattam már egy-egy kihívásos manikűr alapjaként, legutóbb ITT, magában még nem láttátok, így ma erre is sor kerül. Egyébként most is az alapja volt a következő kihívásos manikűrnek (holnapi :P ), de mivel magában is egyre jobban tetszik - kellett neki egy kis idő, hogy "összeérjen" -, gondoltam megmutatom Nektek is. :]

Természetes fényben:



Vakuval:

Szerintem egész szép szín, két rétegben így fed, jobban mint 1-2 bolti nude lakk, és nagyon hamar szárad! Fedőlakkot nem használtam, alapból ilyen szép fényes. :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a nude lakkokat?
Milyen most a körmötök?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot, hétvégét!

21 megjegyzés:

  1. Mostanában nem nagyon hordok nude lakkokat, valahogy színesebbre vágyom :-)
    Most épp sötét piros a lakkom, mindjárt össze-karácsonyfázom és aranyozom :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arra kíváncsi vagyok :P
      Jut eszembe, nincs is sötétpiros lakom :O
      Ezt orvosolni kell majd.. :D

      Törlés
  2. Jó kis nevet adtál neki :)
    A nude lakkokkal még mindig nem barátkoztam meg, az egyetlen amit néha használok,az Essence "Hazelnut cream pie", de ritkán kerül elő. Per pillanat kék lora lakk van a körmeimen, essence circus confetti-vel nyakon öntve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :P
      Azt az essence lakkot nagyon imádtam, rám néha rám tör, hogy csak valami nagyon minimális dolgot akarok, ilyenkor jön a nude lakk :P

      Törlés
  3. Nekem kell egy nude lakk!! :DDD (ejnye..mi minden kell nekem?! :D)
    Te komolyan..egy sincs, pedig annyira szeretnék.. :)
    Szép szín lett ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, az essence nude glam lakkokat ajánlani tudom, elég szépek, és van barnásabbtól a rózsaszínesebbig mindenféle :]

      Törlés
    2. Körülnézek! :) köszi a tippet. :))
      u.i.: egy régi AVON lakk van a körmömöm. :)

      Törlés
  4. Èn csak nude lakkokat használok....a ,,kutyult,, szèp lett.

    VálaszTörlés
  5. Szép lett a színe :)
    Nekem most az Astor Caribbean sea van a körmömön, de ez sem bírta egy napnál tovább, pedig alap és fedőlakk is van rajta, most már nem tudom mi lehet a baj, mert mostanában egy lakk sem bírja egy napnál tovább a körmömön :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      De mitől? Ennyire gyenge a körmöd, vagy mi miatt? :O

      Törlés
    2. Én sem tudom, hogy mitől, egyáltalán nem gyenge a körmön, sőt nagyon vastag, erős, kemény, nem is szokott letörni, betörni, nem hajlékony, szóval jó merev, kemény, hosszú, hamar is nő, szóval nem értem én sem, pedig már alap és fedőlakkot is használok mindig (régebben nem használtam), festés előtt zsírtalanítom, szóval tényleg nem tudom.... :(

      Törlés
    3. Hát akkor nekem sincs más ötletem :(

      Törlés
  6. nekem tetszik ez a nude szín, van két nude színű lakkom, egy NYC lakk és egy maybelline nude lakk.
    Most milyen a körmöm, a kihívás miatt, karácsonyi hangulatban karácsonyi égősoros :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Akkor gondolom lassan láthatjuk is :P

      Törlés
  7. Nagyon szép lett! Nekem három nude lakkom van az essence kollekciójából, nagyon szeretem őket! :)

    VálaszTörlés