2012. december 26., szerda

Rózsaszín smink

Sziasztok!

Tegnap pihis nap volt, túlzottan is talán, mert még unatkozni is volt időm.. Így jött az ötlet, hogy mostanában úgyis kevés smink van a blogon, és nem is használtam még a Miss Sporty szemhéjpúderduóm, ami a csomagban volt, valamint a Csillánál nyert Max Factor krémes szemfestéket és púder.

2 sminket is készítettem, az elsőt mutatom meg most, nekem jobban tetszik ez, a másikat sem száműztem még, de nagyon gondolkozom, hogy kikerüljön-e..
Na de vissza a témához, jöjjön a smink.







Nem használtam BB Krémet a púder alá, csak a Nivea krémet, nem rossz, de elkél azért az a BB szerintem. :]
Illetve az essence Colour Arts szemhéjalap lemaradt a képről.
A krémes szemfestéket itt csak a belső szemzugba használtam, a mozgó szemhéjra a Miss Sporty sötét rózsaszínjét, fölé pedig a világosabbat.

Nagyon régen használtam már ilyen nagyobb felületen rózsaszínt, de szerintem nem rossz, a belső szemzugnál pedig látszik, hogy picit begyűrődött a krémes szemfesték a redőkbe, őszintén ettől féltem, és a másik sminknél ez volt a főszereplő, és annyira nem vagyok elragadtatva, de azért nem írom le, lehet csak barátkoznunk kell még egymással..

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a rózsaszínt a szemeteken?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

10 megjegyzés:

  1. szia!! nagyon jó lett a smink!!
    Én színem a rózsaszín :) És szinte a hétköznapokban rózsaszín szemhéjpúdert használok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, mostanában nem igazán használtam rózsaszínt, de újra megtetszett :]

      Törlés
  2. Ez most nagyon kis bájos lett. :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett! =) Én nem nagyon szoktam szemhéjpúdert használni, csak havonta 1-2szer kb. :D

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is szép lett :)
    Gimi első pár évében egyetlen szemhéjpúderrel rendelkeztem, egy jeges rózsaszín Miss Sporty darabbal, így minden alkalomra őt használtam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Gimiben én is elég sokat használtam, főként a két elsőben.. :D

      Törlés