2012. december 28., péntek

Rózsaszín smink II.

Sziasztok!

Végül csak felteszem ezt a sminket is, az előzőt ITT láthattátok.

A Catrice - Coolibri szemhéjceruza Virgin Forest szemhéjfestékével próbáltam feldobni a szememet a MF krémes szeméjfestéke mellet, igazából képeken kb olyan, mintha utóbbi ott sem lenne..



Szóval ez nem amolyan szerelem első használatra, még barátkoznunk kell, meg kell szoknom a használatát.

És a végére egy kép az Aden folyékony rúzzsal, ami élőben fele ennyire sem neonrózsaszín..


Amiket használtam:

Nektek van ilyen krémes szemfestéketek? Ha igen, szeretitek őket? Nekem leginkább sima por szokott lenni, azokkal jobban bánok, jobban megszoktam őket, lehet tényleg velem van a baj... :]

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

8 megjegyzés:

  1. Nekem van két avonos krémes szemfestékem. Akkor használom őket, ha nincs sok időm sminkelni, amúgy nem a kedvenceim. (Én azt tapasztaltam, hogy a krémes festékek alap nélkül jobban működnek a szemhéjon - ez az előző rózsaszín bejegyzésedhez szól inkább :)) Az előző rózsaszín sminked szebb lett ha már erről a színről beszélünk, itt a szemceruza dominál inkább és a rózsaszín elveszik. Az aden rúzsnak nagyon jó színe van ^^.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre is gondoltam, hogy esetleg a szemhéjalapozóval nem lesznek jóban.
      Tetszik nekem is a rúzs, de képeken borzalmasnak tűnik sokszor :D

      Törlés
  2. Hű de jó az a rúzs, még akkor is ha nem ennyire neon élőben. =)

    VálaszTörlés
  3. Én vízvonalra szoktam a Catrice-t használni, meg sötét sminkhez alapnak. :D

    VálaszTörlés
  4. jó smink lett, tetszik a rúzs is!!!

    VálaszTörlés