2012. december 23., vasárnap

Pénteki smink

Sziasztok!

tegnapi bejegyzésben mutatott DIY szájfényt és pirosítót mutatom most meg Nektek, amit pénteken használtam először, nekem nagyon megtetszettek, és tényleg nem nagy kunszt megcsinálni 1-1 ilyet! ;]





A smink többi része az olajmentes Garnier BB Krém, a zöld Butterfly szemhéjpúdertrió, a szokásos essence a szemöldökömre és a Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic szempillaspirál.

És a végére egy tegnapi kép, végre be lett festve a hajam, és tovább szőkítve az a pár tincs, meg a frufrum is megigazítottam.. nem a legjobb, de megszoktam már, hogy képen nem olyan a hajam, mint élőben.. :D


Köszönöm a figyelmet, szép estét, Boldog Karácsonyt Mindenkinek! :]

6 megjegyzés:

  1. Jhaj de jó a hajad!! Én is le akarom már vágatni már nagyon hosszú és nagyon unalmas.
    A pirosító színe pedig nagyon szuperül áll!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én csak a frufrumból vágtam, mert a szemügétől mindig bekunkorodott a vége.. :D

      Törlés
  2. Nagyon jól mutat mindkettő DIY cuccod *-* szép vagy ! :)

    VálaszTörlés
  3. Szép a smink és a haj is! :)

    VálaszTörlés