2012. december 28., péntek

Pénteki kedvencek - X akták

Sziasztok!

Gondolom, senkinek nem kell bemutatni az X-akták sorozatot, a mániákus Muldert és a néha már-már idegesítően földhöz ragadt Scully-t.



A barátommal szoktuk nézni hétvégente, régen szerettem, aztán nagyon nem (már a sorozatot..) most meg újra nagyon megszerettem, és azért más felnőtt fejjel nézni ugyanazt, mint 7-8 évesen.
Bár néha hangulat kell nekem az ilyenekhez, van amikor szinte bármire fogható vagyok, néha meg szinte semmire, ami természetfeletti, bár olyan is van, hogy azon akadok fent, hogy Scully azt sem képes elhinni, amit Ő maga lát vagy ami Vele történik, de ettől függetlenül nagyon szeretem a sorozatot, és úgysem láttam olyan sok részt régen.


Persze a szokásos sablon itt is megvan, hogy a két főszereplő férfi és nő, természetesen vonzódnak egymáshoz, és ezen szenvednek hosszú ideig, sokszor megjelenik ez a "óó, majdnem megcsókolták egymást, de mégsem" rész is, de azt hiszem, ezek nélkül nem is sorozat egy sorozat.. :]


Röviden összefoglalva, szeretem, de kell hozzá a hangulat..

És a végére az elmaradhatatlan kép Mulder irodájából:


Ti szeretitek az X aktákat? :]

Köszönöm a figyelmet, további szép napot, kellemes hétvégét!

12 megjegyzés:

  1. érdekes hogy pont most írtál róla, mert mi is pont most a héten kezdtük el nézni..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez olyan para érzés nem? :D Én tök utálom, mikor egyszerre hallok mindenkitől valamit vagy gondolok valamire, és más ír/beszél róla :D

      Törlés
  2. Úúúúúúú, mi két éve néztük a párommal, ez volt a közös esti program, de én a 6. évad körül besokaltam, úh ő nézte végig csak. Azért sok para rész van benne, főleg az első évadokban, a gumiember, meg hasonlók :) :) Nekem az x-akták mozifilm is nagyon tetszett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak az első részét láttam a filmnek, az tetszett, mondjuk tényleg van benne egy-két undi rész, meg pl. a gumiemberessel voltam úgy, hogy "de ilyen nincs" :D

      Törlés
  3. Imádtam anno! Igaz, gyerekként nem ilyesmit kellett volna néznem, de szerintem az X-aktákat mindenki szerette és nézte, nagyon jó sorozat volt! Talán film is volt belőle, na az már nem tetszett haha

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak az első részét láttam a filmnek, az nem rossz, a sorozatból meg nem is láttam olyat, ahol már nincs Muldi.

      Törlés
  4. Nagyon ledöbbentem először, hogy már a pénteki kedvencekkel jössz - teljesen megzavart az ünnep :-)
    Mekkora kedvencem volt ez anno gyerekkoromban! Mostanában már nem néztem, valahogy mindig csalódás kicsit, hogy ami 10-15 éve annyira tetszett, most már nem tűnik olyan nagy számnak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szerencsére a csalódás a ritkább, viszont olyan van, amit pl. régen nem szerettem, de most igen :]

      Törlés
  5. Én nem szeretem a sci-fiket, UFO-s meg hasonló dolgokat, de X-akta függő vagyok...Nem tudom miért, de nagyon megfogott...Imádom...szerintem majd én is írok a filmről egy posztot, csak újra megnézem...Nagyon szeretem azt, hogy az a két különböző ember milyen jól meg van, és milyen mély szeretet fűzi őket egymáshoz, és milyen erős barátság...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondom, nálam hangulatfüggő, de az ilyen gagyibbakat inkább meg sem próbálom megnézni :DD
      A 2. részben már egy pár amúgy nem?

      Törlés