2012. december 7., péntek

Pénteki kedvencek - karácsonyi zenék

Sziasztok!

Már illik ráhangolódni a karácsonyra, az a baj csak, hogy általában nem én irányítom ezt így magamban, csak jön. Vagy nem jön. Az elmúlt 3 évben vagy nem jött, vagy december első két hetében úgy rápörögtem, hogy 20-a után abszolút nem hatott meg a dolog.

Éppen ezért, hogy kicsit ráhangolódjak, és Ti is - ha még nem történt meg - hozok pár olyan karácsonyi zenét, amit szeretek fadíszítés közben hallgatni. :]

















Hát így első körben ennyi lenne, nagyon sok van, amit szeretek, de leginkább az ilyen pörgős "rákábilis" számok hozzák meg a hangulatom, főleg ha már sietni kell a készülődésben. :]

Nektek mi a kedvenc karácsonyi zenétek?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot, kellemes hétvégét!

5 megjegyzés:

  1. Jajj de jó! Tegnap pont karácsonyi dalok után akartam kutatni, de így egyben van. Most ezt fogom végighallgatni, köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor már jó, hogy összeszedtem őket :P

      Törlés
  2. szia! nagyon jó zenék hallgatok is meg közülük párat. :)
    én kedvencem most ez: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=3gIa9Y6EX-I&NR=1
    igaz nem mostani, meg t-mobilos reklám volt, de ez annyira jó :))

    VálaszTörlés
  3. nekem ez most a kedvencem. :P

    http://www.youtube.com/watch?v=dg71MwbjYis

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a tavalyit meg a tavalyelőttit jobban bírtam, de nem rossz ez sem azért :P

      Törlés