2012. december 14., péntek

Pénteki kedvencek - Karácsonyi nasik I.

Sziasztok!

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én oda meg vissza vagyok amúgy is a sütis, nasis képekért (nem, nem a cukiban készült ultraművészi - remélem, átjött az irónia.. - "ezt ettem ma"  képekre gondolok), főleg a szép karácsonyi sütisektől.
Ebből is van több tucat képem, így két részre szedtem, jövőhéten jön a 2. része majd. :]
Na de nézzük a sütikéket!

 
 

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ennyi lett volna az első rész, remélem most Mindenki csorgatja a nyálát.. :P
Ti hogy álltok az ilyen szép sütikkel? Sós vagy édes pártiak vagytok?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

22 megjegyzés:

  1. Ú, nyami, na most megkívántam valami édeset :) de amúgy inkább sós párti vagyok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a durva, hogy én is, de ilyen képek láttán mindig valami édesre nyáladzom :P

      Törlés
  2. én a pinteresten csorgatom a nyálam :D
    szépek ezek,de én nem tudnám megenni...
    szeretem a sütiket,de csak azokat amik egyszerűek és nem nagyon krémesek és édesek és nincs bennük (sok ) szinezék
    sósból szinte akármilyen jöhet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legtöbb ahogy nézem, marcipános :]
      (nekem az bárhol, bármikor.. kiskoromról van is egy kép, ahol a tortáról szedem le a marcipánt, a következőn már a számban van.. :D)

      Törlés
  3. Nagyon szépek! Most ebéd után pláne jöhetne bármelyik :)
    Csináltam én is egy összefoglalót (kevésbé szép) karácsonyi nasikról/sütikről/gasztroajándékokról: http://konyhalal.blogspot.hu/2012/12/karacsonyi-es-szilveszteri-ajanlo.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem, szépek azok is azért!
      A mézeskalács pláne! :]

      Törlés
  4. Nyamm :) Bár én a marcipánt nem szeretem :D amúgy én úgy vagyok sóssal és édessel, hogyha eszek valami sósat, akkor utána kell édes is, ha meg sósat eszek, akkor utána kell valami édes :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én abból szinte bármennyit meg tudnék enni :$ :D
      Az ilyet sose értettem, én nem nagyonszoktam, vagy ha mégis, akkor legalább egy jó negyed óra legyen a kettő között :D

      Törlés
  5. Nyamisnak néznek ki, és mivel fanatikusan imádom a marcipánt, hát... szerencséd,hogy van szaloncukrom mert már a monitort is megharapnám ezek láttán ha nem lenne :D

    VálaszTörlés
  6. Imádom őket! Rettentő édesszájú vagyok! :D

    VálaszTörlés
  7. na áá. :D
    most sütiehetnékem lett. :DDD
    jajj én nagyon várom már a karácsonyt ilyen szempontből. nővérem olyan tortákat meg muffinokat tud sütni, hogy húúú. na meg a díszítés amit rájuk csinál... néha kár megenni őket. :DDD
    le is mentettem neki pár képet, hagy inspirálódjon. :) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon helyes :]
      Én sajna olyan főzős és sütős vagyok, hogy nagyon undorítóan kinéző dolgokat tudok összehozni, de amilyen ronda amit csinálok, olyan finom,

      Törlés
  8. húúú de fini és szép sütik!!
    Megkóstolnám őket nyahhhmmmm :)
    Én az édes sütiket szeretem inkább. :)

    VálaszTörlés
  9. Hát ezeket bűn megenni, annyira gyönyörűűek :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sajnálnám, de biztos finomak is :P

      Törlés