2012. december 19., szerda

NYC Platinum Card

Sziasztok!

Elég régóta megvan ez a lakk, mindig is tetszett, de a tartóssága elég gyatra, ezért ritkán szoktam használni - bár már így is alig van benne..

Szóval a színt, a végeredményt imádom, de alaplakkal és többféle fedőlakkal is 2 napig bírja nálam maximum, persze lehet, hogy én fogtam ki egy rossz darabot.
A képeken 2 rétegben láthat, fedőlakk nélkül:






Nagyon különleges ez a lakk szerintem, és sajnálom, hogy nem sokáig bírja, mert sokkal többször használnám, így viszont maximum úgy szoktam, ha péntekre tudom, hogy hétvégén sehová nem megyünk, és le tudom mosni, ha elkezdene pattogni. :(

Akinek esetleg van ötlete hasonló árkategóriába (1000 Ft alatt) hasonló ezüst lakkra, szívesen venném, ha jelezné nekem.

Nektek hogy tetszik? Van NYC lakkotok? Ha igen, meg vagytok elégedve vele?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

18 megjegyzés:

  1. Essence-ből van hasonló, de arról is azt írják, hogy az újak nem elég tartósak :-( Kár érte, tényleg gyönyörű ez a lakk is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az új essence lakkokkal eddig semmi bajom, ok, kettő van eddig, de azokkal nem volt gond :P

      Törlés
  2. Nekem van egy csomó NYC lakkom, de semmi problémám velük,sőt. Ezt a színt kifejezetten vadászom, de tudnám minek élek Pesten, ha csak lefosztogatott állványokat találok, amikor szeretnék lakkot venni?!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egyszer valahogy leárazva jutottam hozzá, majd megnézem legközelebb meglesem Neked, hogy van-e :]

      Törlés
  3. Pont ez van rajtam is (nem először), nem volt a tartóssággal semmi gond

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor remélhetőleg csak én nyúltam rosszba. :]

      Törlés
  4. Szép :) Nekem a mattítóm, ill. most vettem nemrég egyet, de még nem próbáltam ki, remélem jó lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is remélem, hogy jó lesz :]
      A mattítóm Catrice volt, illetve még mindig, de már nagyon a végét járja, azzal annyira nem voltam meglegéedve..

      Törlés
  5. Moyra metál ezüst lakkja? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokszor nézegettem én is :) jókat mondtak az eladók róla ;)

      Törlés
    2. Arra gondoltam én is, csak rendelni lakkot nem akarok, mert akkor a posta miatt már nem érné meg, itt meg csak a simák meg a repedősek vannak :S
      De megkérdezem majd a csajt, hátha tud rendelni, vagy hozatni a nagyobb üzletből. (van egy, ahol csak szakembereket szolgálnak ki, de az meg a város másik végében :D)

      Törlés
  6. Nekem is meg van ez a lakk - ma reggel éppen nézegettem is, hogy használjam-e a manikűrömhöz -, és még én sem tapasztaltam semmilyen problémát a NYC lakkok tartósságával :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor tényleg csak az enyém volt selejtes :D
      Használd csak szerintem :P

      Törlés
  7. nagyon szép ez a lakk,van 4-5 NYC lakkom szeretem őket, és többet is beszerzek belőlük, nekem, kibírja 5 napig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ezután fogok még próbálkozni velük, ez az egy úgy elvette a kedvem :(
      Bár mindig ez van, ha az első termékem egy márkától nem vált be annyira..

      Törlés
  8. Szép, jó színe van. :)
    Nincsen NYC lakkom,de eddig csak jót olvastam róluk.

    Ezüst lakkra ötlet: Moyra,Miss Sporty,Avon (Avon nem 1000Ft alatti,de ha nagyon olcsó érdemes megnézned) ezeket tudom javasolni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezüstön belül is ilyet szeretnék, aminek ilyen a finishe, nem tudom jobban megfogalmazni, olyan radiátorfestékes a végeredmény :D

      Törlés
    2. Okés értelek azt hiszem. :)
      Egyszer biztos rátalálsz valami hasonló színre.

      Törlés