2012. december 30., vasárnap

Nail Club Szülinap

Sziasztok!

A Nail Club elérkezett az egy éves szülinapjához, és mint tudjátok, egyik alkalommal én is részt vettem a dologban, ITT megtekinthetitek az akkori körmöt, amit csináltam.



A téma most nem volt megadva, mindenki szabad kezet kapott, én egy kis nyomdázást és virágmintát választottam. :]




A Lovely Nr 378-as lakkot használtam két rétegben, és erre nyomdáztam az új Miss Sporty lakkal, majd a moyra gyorsszárító fedőlakkját használtam. A Lovely lakkot hamarosan láthatjátok magában, annyit előre elárultok, hogy iszonyatosan gyönyörű! :]

A Csajoknak gratulálok az egy évhez, remélem, lesz még szerencsém "Velük" alkotni. :]

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

Nézzétek meg a többiek munkáit is!

8 megjegyzés:

  1. Jaj de irigyellek, hogy ilyen szépen tudsz nyomdázni :) Nagyon aranyos lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, azt nem írtam, hogy a 3. körömfestés-nyomdázás-lemosás kombó után sikerült ez így... :DDD

      Törlés
    2. Jó, de akkoris... nekem sehányadik próbálkozásra sem sikerül...

      Törlés
  2. Klau, köszönjük szépen. Kérlekk add-old a linked, hogy nálunk is megjelenjen. Poszt végén van egy kis kék gomb hogy add your link, arra ha rákattintasz, bemásolod a posztod linkjét, akkor megjelenik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, pillanat és megcsinálom, csak tegnap nem volt már időm :$

      Törlés