2012. december 10., hétfő

Moyra gyorsszárító fedőlakk

Sziasztok!

Ezt is Esztitől kaptam még, annyira nem véletlen, hogy eddig nem írtam, mivel mindig szívesebben írok azokról, amik bejöttek és lelkesebb is vagyok, ezért ami kevésbé jön be, húzom-halasztom.

Itt leszögezném, hogy valószínűleg túl nagyok voltak az elvárásaim a btgn fedőlakk után, tehát ez sem rossz, csak azt hiszem, megvan a "tökéletes".





Csomagolás: Mindenképpen pozitív, hogy átlátszó az üveg (a btgn-nel ellentétben), így látni, mennyi van még az üvegben. A szokásos Moyra üveget kapta, lapos, széles, ezüst Moyra felirattal,ezüst kupakkal és a hátoldalán leírással.



Egyszerű, letisztult, én szeretem a külsejüket.





Sajna ez is szenved abban a betegségben, amiben a többi, a kupak szétjön. Ez pillanatragasztóval orvosolható, de mindenesetre engem zavar azért kicsit.

Állag: Viszonylag hígnak mondanám, de nem zavaróan, könnyű használni. Nem zselés állagú.





Ecset: Hagyományos, nem lekerekített ecsete van, hosszú, de könnyű dolgozni vele, és a kupak is kényelmesen fogható szerintem.

Használat: Jó-jó, de mint írtam, a btgn-t jobban szeretem. Tényleg egész hamar szárad, de volt, hogy felkentem kora este, és későn feküdtem, mégis néhol lenyomatos lett, illetve a fénye sem annyira szép, mint az előbb említett essence-é.

Ár: Változó, 400-500 Ft között.

Tartalom: 12  ml.

Beszerezhetőség: Viszonylag sok helyen kapni szerintem, főként fodrászkellékes boltokban, parfümöket árusító üzletekben.

Összességében nem rossz, olcsó, könnyen beszerezhető, de sokkal szívesebben használom a btgn-t a saját körmömön, ezt pedig a margarétákon.

Ti ismeritek ezt a fedőlakkot? Ha igen, mi a véleményetek róla?
Szeretitek a Moyra lakkokat?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

18 megjegyzés:

  1. A Moyra lakkokat általában kedvelem. Ehhez ugyan még nem volt szerencsém, de annyira bejött most nekem is az új BTGN hogy egy darabig nem is fogok kísérletezni

    VálaszTörlés
  2. Én ezt használom, de kb 3 hónap után kezd sűrűsödni, és lassabban szárad sokkal, mint az elején. Az első hónapban jó volt. Felénél kevesebb van már benne, szóval sokat nem vesztek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én addig szoktam használni általában a lakkokat, amíg az ecsete leér, de ha már "kanalazni" kell, azt nem szeretem :D

      Törlés
  3. Eddig még nem volt meg, de ezek után nem is lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondom, nem rossz, de nagyobb az imádat a btgn iránt :]

      Törlés
  4. Nekem a Moyra Excellence Mega gloss totál bejött, imádom továbbra is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyat nem is láttam itt, csak ezeket a "sima" üvegeseket.

      Törlés
  5. Nekem már kéne egy gyorsszárító fedőlakk, de akkor a btgn lesz mégiscsak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt nyugodt szívvel ajánlom, szerintem nagyon megéri - már ha nem borítja ki az ember lánya a felét... :D

      Törlés
  6. Én a Moyra fedőlakkot szeretem UV, és jól fed,nekem is lejön a teteje :)

    VálaszTörlés
  7. Én kaptam a barátnőimtől egy Moyra fedő és alaplakkot :-)

    VálaszTörlés
  8. Great post! Great photos! You are a miracle!
    I'm your new follower. I invite you to my blog, I'll wait
    tini-tani BLOG

    VálaszTörlés
  9. Nem tudtam,hogy van fedőlakkjuk is.
    Egyszer lehet kipróbálom.
    Mondjuk én sima átlátszó lakkot szoktam tenni a manikűr tetejére.
    Szeretem a Moyra lakkokat egyenlőre egy van,de majd lesz több is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy ideig én is sima átlátszót használtam, de rájöttem, hogy sokkal jobbak az erre a célra valók :]

      Törlés