2012. december 25., kedd

Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic szempillaspirál - TESZT

Sziasztok!

A Miss Sporty csomagban volt ez a spirál, egészen megszerettem, de azért nem a tökéletes, ezt lentebb kifejtem. :]

Csomagolás: Még mindig utálom a sárgát, de szempillaspirálnál a csomagolás színe érdekel legkevésbé, a betűk mondjuk tetszenek, világos metálkék, ez talán még megy is a sárgához.



Természetesen a másik oldalán vannak információk, magyar leírás a címkén, stb.


Kefe: Szilikon keféje van, kissé duci, és íves.

A nyaka: Rendben van az is, ide most nem csináltam külön képet fény hiányában, de megfelelő mennyiségű festéket vesz fel, én mondjuk valahogy megszokásból a kefe végét mindig lehúzom.

Ár: 1000 Ft.

Tartalom: 8 ml

Illat: Tipikus szempillaspirál-illata van.

Pucér pillák:

1 rétegben:


2 rétegben:


Sminkben ITT láthattátok.

Használat, pigmentáltság: nem rossz, szép pigmentált, de azért csodákat nem művel, göndörítést is ígér, én ezt túlságosan nem vettem észre..

Tartósság: Nagyon tartós, viszont elég nehéz lemosni, hiába mosom le "rendesen", utána még apró darabokban látom, hogy fent maradt.

Beszerezhetőség: Rossmannban, dm

Nem rossz spirál, de nem lesz a kedvencem, a göndörítés hiánya és a nehéz lemoshatóság miatt én 7,5 pontot adnék 10-ből.

Nektek meg van ez a spirál? Ha igen, mi a véleményetek róla?
Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

2 megjegyzés:

  1. én is utálom asárgát, jó ez a spirál :) Régen nekem rózsaszínes külsejű volt a Miss sportys spirálom asszem :)

    VálaszTörlés