2012. december 3., hétfő

Lora III.

Sziasztok!

Újabb smink a Lora palettával, csak most a mozgó szemhéjamra került a két barna, fölé a narancsos szín, és azt dolgoztam el a világosabb barnával.

Most csak a szememről hoztam képeket, valahogy nem volt az igazi a fejem, és a lényege úgyis az, hogy tényleg sokoldalú ez a kis 3 részes szemhéjpúder paletta.

Természetes fényben:


Vakuval:


Szóval a lényeg, szerintem remekül kihasználható, lehet variálni, játszani a színekkel, szerintem jolly joker ez a kis paletta, egyszerűen imádom. :]

Nektek hogy tetszik ebben az összeállításban?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Hú az első képen milyen szép a szemed (a sminktől függetlenül). Még mindig csak azt tudom mondani, hogy nagyon jól áll ez a szín és tényleg jól kihasználható kis palettáról van szó :)

    VálaszTörlés
  2. Én is pont ezt akartam írni. :D Az az első kép nagyon jó lett. =) Én nem vagyok egy nagy barna fan, de tetszik ez a szemfestés. =)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon egyszerű, és nagyon nagyszerű, nekem tetszik. :)

    VálaszTörlés
  4. nekem avakus képek tetszenek alegjobban, szép ez a szín :) csillogós :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, a valós szín valahol a vakus és a sima között van félúton :]

      Törlés