2012. december 3., hétfő

Flormar Supershine Miracle Colours - U32 lakk - TESZT

Sziasztok!

ITT már láthattátok ezt a lakkot önmagában, ITT pedig egy másik lakkal, most pedig megírom róla a véleményem, észrevételeim.

A lakkot Nelli játékán nyertem, muszáj megemlítenem, hogy tündéri csajszi, nagyon kedves, közvetlen és ahogy észrevettem így az éteren keresztül, iszonyatosan nagy a szíve. Itt is köszönöm a lakkot! :]



Csomagolás: Egyszerű, átlátszó üveg, ami felfelé vékonyodik, gyöngyházas fehér színű kupak, ami az üveg alakját követi, hosszú, a tetejénél már eléggé vékony.


Részemről nagy öröm, hogy a hátulján egy átlátszó matricán szerepelnek a dolgok, és nem a kupakon kapott helyet.



A kupakja érdekes, nem véletlen fényképeztem le külön is, láthatjátok, hogy a (két) oldalán egy kis hosszúkás részen matt kitüremkedés van. Na ez zseniális! Megfogom az ecsetet, ami már amúgy is kézre áll, és ez a kis rész még biztosítja pluszba azt is, hogy ne csússzon.



Ecset: Hagyományos, nem lekerekített ecsete van, kicsit vékony, de elég könnyű vele lakkozni.



Nyak: Részemről ez optimális, nem túl magas, nem túl szűk, pont jó.

Szín, pigmentáltság: A színe gyönyörű, mély barna bronzos csillogással. 2 rétegben tökéletesen fed. Magában is fényes, de azért jobban szeretem alaplakkal is átkenni a végén.

Tartalom: 10 ml lakkot tartalmaz.

Tartósság: Erre nagyon kíváncsi voltam a "Long Wear" felirat miatt, bár napot nem láttam rajta konkrétan, hogy hány napra ajánlják, 3 napig kibírja minimális kopással a körömvégeken, munka mellett, én azért egy picikét többet vártam volna, de nem vészes azért.

Használhatóság: Nagyon szép magában is, és díszítésre is más lakkok mellé, hideg időkre pedig remek választás szerintem. 

Ár: Fogalmam sincs, én 4-500 Ft-ra tippelnék, ennyit bőven meg is ér!

Beszerezhetőség: Na ezzel vagyok gondban, Veszprémben abszolút nem láttam soha, sehol, de még csak Székesfehérváron sem, amikor kerestem. Azt tudom, hogy Budapesten sok helyen kapni, valamint webáruházakban is.

Összességében véve meg vagyok elégedve vele, megszerettem nagyon, és 10-ből 9,5 pontot adnék, csak és kizárólag a tartósság miatt.

Nektek hogy tetszik? Van Flormar lakkotok? Ha igen, milyen és mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

14 megjegyzés:

  1. Nekem is kellene már egy flormar lakk :)

    VálaszTörlés
  2. azt hiszem a supershine miracle colors lakkok 790-be kerülnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, neten most nézegettem, itt nagyon jó áron lehet rendelni:
      http://www.iriszplaza.hu/flormar-koromlakkok

      (igaz, pont ez a fajta nincs)

      Törlés
  3. Most már meg kell vizsgálnom a Flormar standot közelebbről :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak aztán nehogy az egészet hazacipeld ;D

      Törlés
  4. Nagyon szép a nyeremény lakkocskád ^^

    VálaszTörlés
  5. ÉÉééén is szeretnéééék Flormar lakkot! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom, hogy emiatt utáltál :D :P

      Törlés