2012. december 18., kedd

essence Quattro - 08- Wood You Mind?

Sziasztok!

Ezt is az essence csomagban kaptam, de a spirált is és ezt is a Tesómnak adtam, egyrészt mert szerette volna, másrészt bár nagyon tetszenek, meg leszek nélkülük is, és szívesen adok is, nem csak kapok.. ;]


Mindenesetre azért egy gyors véleményt mondanék, ha másról nem is, legalább a színekről, mert akartam sminket csinálni, de múlthéten sajna nem volt olyan állapotban a fejem. (orrom)



 A csomagolása nagyon jó szerintem, elég masszív, és tetszik, hogy átlátszó, így láthatjuk, melyik, ha több ilyen négyes palettánk van.
Külön piros pont, hogy szépen el vannak választva a színek, nem fognak összemaszatolódni használat közben.


A színek. Hol is kezdjem?.. Egyre jobban megszerettem a zöld szemfestékeket az elmúlt 2-3 hónapban, mások is dicsérték, és szerintem is egész jól áll. Ezek a színek pedig.. WOW! Néztem is nagyokat, hogy mért nem érdekeltek sosem ezek a négyes szemhéjpúderek, amíg még voltak.. :D

Erről még hoztam vakus képet is, akkor még nem haldokolt annyira a gépem.. 

Alap nélkül a színek:


És alappal:


Nagyon nem ragozom, látjátok Ti is, hogy 4 különböző szín van benne, amik jól párosíthatóak, és el is terveztem vele egy sminket, így ha Tesóm hazajön és esetleg el is hozza, akkor lenyúlom egy smink erejéig - azt nem mondom, hogy Rajta vitelezem ki, amit kigondoltam, de ha belemegy, és felrakhatom, akkor egy másikat megcsinálnék vele Rajta is. :]

A kedvencem alulról a 2. szín, az az aranyos csillogása valami istenien gyönyörű, a legalsót pedig simán el tudom képzelni tusvonalként (helyett) vagy az alsó pillasorba. :]

Egyelőre ennyi, de ha lesz módom rá, szeretnék sminket készíteni vele és megmutatni Nektek. :]

Nektek meg van ez a négyes? Vagy más változata? Ha igen, melyik, szeretitek?
Szeretitek a zöld színt a szemeteken?

Köszönöm a figyelmez, kellemes napot!

18 megjegyzés:

  1. Érdekes, ez a paletta eddig engem sem érdekelt, de alappal egész szép kis színei vannak. Alulról a második tetszik nekem is a legjobban. Alig várom, hogy készíts vele sminket is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy mindig elmentem mellettük, ezután azért majd jobban megnézem őket :D

      Törlés
  2. Nekem a kékes, ezüst van meg, nemtom melyik számú, de nagyon szeretem, sokat használom, főleg a sötét színeit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor tessék sok-sok sminket csinálni vele és megmutatni! :P

      Törlés
  3. Nekem nincs ilyenem. Anyum régi palettáját használom, állítom, hogy MUA vagy Sleek minőségű színei vannak. :) Meg a Lora barna árnyalatú palettája van meg.

    Nekem a középső két szín tetszik a legjobban. :) Kíváncsian várom mit alkotsz majd belőle. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen paletta?
      A Lora, ami nekem van, vagy másik barnás? :]

      Törlés
    2. A 8 színű Lora barnás. :) Nem tudom neked melyik van. :(

      Törlés
    3. Jaa, nekem egy pici 3színű :]

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Nem szereted a zöldet vagy ezek az árnyalatai nem? :(

      Törlés
  5. Nincs ilyen szemhéjfestékem nem is volt.
    Szépek a színei a palettának szerintem sok mindenhez használható. :)
    A 2.,3. színre kíváncsi vagyok,hogy teljesít élesben. :)
    Nekem az Essence Quattro szemhéjfestékek nem jönnek be talán azért,mert jobb színeket várok az áráért cserébe.
    Ebben a palettában pl. az arany csillogás nem tettszik,de ez csak az én véleményem és remélem nem sértettelek meg vele.

    Érdekes,hogy szeretem a zöld színt és annak sokféle változatát és,ha olyan hangulatban vagyok szívesen készítek zöld sminket,de van amikor meg látni sem bírom ezt a színt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy sértettél, a Sleek - Oh So Special Gateau színe jutott eszembe róla, azt is az aranyos csillogása miatt imádtam. :]
      Teljes áron biztosan nem voltam meg, de leárazva simán megérné a 4 szín :]

      Törlés
    2. Örülök,hogy nem sértettelek meg! :)

      Most,hogy így említed beugrott az egyik sminked amit a Gateau színnel készítettél és tényleg arany csillogása volt. :)
      Az lenne jó,ha le is lenne árazva és ki is lehetne próbálni a boltban. Akkor azt mondom,hogy tényleg érdemes,mert látod,hogy megéri-e a paletta.

      Törlés
    3. Tesztere szoktak kint lenni, jó komplett sminket nem lehet készíteni vele, de mások után nem is akarnék, a kezemen azért nagyjából látni, milyen lesz.

      Törlés
    4. Nem komplett smink készítésére gondoltam csak a teszterekre. :)
      Bőven elég nekem is,ha kézfejen kipróbálhatom.
      Nem is tudtam,hogy szoktak kint lenni belőlük teszterek én legalábbis palettáknál,monóknál még nem láttam csak pl. korrektornál.

      Törlés
    5. Pedig szokott, alul egy ilyen kis kihúzhatós műanyag rész a polcokon :]

      Törlés
  6. Szép színei vannak, kíváncsi lennék egy sminkre! :) Nekem a "to die for" négyes van meg, azt nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem majd megvalósítani :]
      (meg úgy bármilyen sminket, mert mostanában nem volt túl sok :D :()

      Törlés