2012. december 17., hétfő

essence - I Love Extreme szempillaspirál - TESZT

Sziasztok!

Ez a spirál az essence nyereménycsomagban volt, és azóta már a tesómé, de egyszer mindenképp ki akartam próbálni azért én is, hát fájó szívvel, de odaadtam - úgy is van másik is még és egy új Miss Sporty is. :]


Csomagolás: Fényes fekete, duci műanyag csomagolás, rózsaszín felirattal, semmi csicsa a kupakon, részemről teljesen jó.


A hátulján információk, eddig semmi gond, csak megint a csúnya fehér matrica.. Ezt még mindig utálom a kozmetikai dolgokon.


Kefe: hagyományos, de jóval ducibb, de azért még mondhatni, hogy viszonylag könnyen használható, de szokni kell.. a túl bumszlikkal én nem tudok túl szépen spirálozni..
Annyit vesz fel a festékből, amennyi a képen látható.


 A nyaka is rendben van részemről, nem túl szűk, és nem is túl tág, ez is teljesen oké.

Ár: 800 Ft

Tartalma: 12 ml.

Illat: Tipikus szempillaspirál-illata van.


Pucér pillák

1 rétegben:



2 rétegben:




 Használat, pigmentáltság: Azt hiszem, látható, hogy tényleg "extrém" pillákat varázsol, és gyönyörű fekete színt ad, a kefét azért szerintem meg kell szokni a dundisága miatt.
Nekem először azért fura volt, hogy kicsit "pókláb" pillákat csinál, de egyre jobban tetszett végül is. Nem egy mindennapi spirál na. :]

Tartósság: Teljesen rendben van, 12 óra után még a helyén volt, lemosni viszont nem rémálom, nem darabosodik, nem morzsolódik, szóval elég jó bírja.

Beszerezhetőség: Rossmannban 

Összességében véve, aki extrábbra vágyik, annak nyugodt szívvel ajánlom, a kefe szokható, de számomra nehézkesebb volt első körben használni, ezért 10/9 pontot adnék rá.

Nektek megvan ez a szempillaspirál? Ha igen, szeretitek?
Melyik a kedvenc spirálotok?


Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

13 megjegyzés:

  1. Egyértelműen ez a kedvencem. :D Először szokatlan volt nekem is, de hogy már hónapok óta ezt használom, fura elővenni a majdnem kifogyott Maybelline Great Lash-t. Annak a feje ehhez képest semmi. Szóval én is bátran ajánlom. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze megszokható, meg hát valamit valamiért ;]

      Törlés
  2. Én mostanában annyi spirált nyertem, hogy egy évre tuti elég. :D

    VálaszTörlés
  3. Sok helyen olvast5am erről a spirálról.
    Akkor azt gondoltam,hogy majd kipróbálom,de ma már úgy gondolom,hogy nincs rá szükségem.
    Nem szeretem a pókláb hatást.
    Kedvenc spirál- jelenleg két kedvencem van :) mindkettő avonos Super Echant és Avon Super Drama.
    Azért ezek a kedvenceim,mert jól dúsítanak,nem mosódnak,nagyon tartósak,akciósan jó árúak illetve a Super Drama hosszabbít.
    Nekem leginkább a dúsítás,hosszabbítás és a tartósság kritérium egy spirálnál. :)


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a Supershock-ot imádtam, de a sima (nem vízálló) változatát, de most annyi más spirálhoz jutottam, amik jobban tetszenek :]

      Törlés
    2. Igen az is jó kis spirál. :)
      Nekem nem volt csak barátnőmét próbáltam ki.
      Fú ne is mondd nekem is fel van írva még több spirál amit,majd ki szeretnék próbálni egyszer pl. Maybelline,Astor csak általában addig nem veszek másikat amíg ki nem fogy a régi. :)
      Miközben válaszolok eszembe jutott,hogy a NYC Sky Rise spirálját is nagyon szeretem. :)

      Törlés
    3. Általában én sem, bár már szeretem, ha van egy hétköznapi, nem túl extra, tartós, de azért mégis jó (paris) meg 1-2 másik, ha olyan kedvem van, váltogathassam :]

      Törlés
    4. Így van egyetértek Veled. :)
      Inkább legyen 2 spirálunk és tudjuk váltogatni kedv és alkalomtól függően,mint hogy egy se legyen. :)



      Törlés
  4. Kócos pillákat csinál (ahogy Te fogalmaztad, "pókláb") és még egyenetlenül is viszi fel a festéket :S
    Nekem nagyon nem jöttek be eddig az essence spirálok. A Lovely viszont annál inkább. A Spectacular Me-t használom, abszolút kedvenc. Vastagít, hosszabbít és ráadásul gumikeféje van! Szép egyenletes fekete pillákat csinál. Én csak ajánlani tudom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a smokey-t is nagyon megszerettem, keféből valamiért jobban bejöttek eddig a hagyományos kefék, de az Avon supershock a gumis kefe ellenére is nagy kedvenc volt :P

      Törlés
  5. Nekem ez a spirál annyira nem jött be, olyan darabosan vitte fel a festéket, meg sokat is. De pl. tesómnak ez nagy kedvence :D . Ízlések és pofonok:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ja, mondjuk én mindig az egyszerűbbekhez voltam szokva, eleinte nagyon nem tetszett, aztán meg már fájt érte a szívem :DD
      (na azért nem vert meg tesóm, hogy elvegye tőlem :D)

      Törlés