2012. december 19., szerda

DIY szánkó dísz

Sziasztok!

Az alapötletet a Kifli és levendula oldalról vettem, csak kissé átalakítottam.

Amit használtam hozzá: 
- fa csipesz,
- spatula,
- olló,
- ragasztó (Loctite a nyerő nálam)
- körömlakk
- a kis csomaghoz: gyufásdoboz, csomagolópapír, kötözőszalag, cellux




Ez még ilyen prototípus verzió, elsőre szerintem nem rossz, de még van mit javítani és szándékomban is áll még párat csinálni.

Nektek hogy tetszik? Csináltatok már ilyet? Ha nem, szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

14 megjegyzés:

  1. Jajj de édes :):) szerintem csinálok majd! Köszi az ötletért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, mindenképp mutasd meg, ha csinálsz Te is :]

      Törlés
  2. Hú ,nagyon szuper :)))
    Lehet ,én is csinálok majd :)))

    (www.beautybyjuctus.blogspot.com)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett tetszik :) én ezt kifli és levendulánál láttam, nem teljesen ilyen ahogy te készítetted, de hasonló :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, de ezzel is kezdtem :]
      "Az alapötletet a Kifli és levendula oldalról vettem, csak kissé átalakítottam."

      Törlés
  4. A spatulát (= jégkrémpálca?) honnan szerezted? :)
    Egyébként nagyon jóó, ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Spatula :]
      Gyógyszertárból van, és köszi :P

      Törlés