2012. december 22., szombat

DIY szájfény és pirosító

Sziasztok!

A héten összekotyvasztottam egy kihasználatlan rúzsból, szájfényből, és a maradék Blistexemből egy szájfényt, illetve egy nem használt pirosítóból és rózsaszínes szemhéjpúderekből meg alkoholból egy pirosítót is.





A pirosítót összetörtem, alkoholt tettem bele, és zsepibe tett pénzérmével lenyomkodtam, a szájfényt pedig úgy csináltam, hogy a rúzst a szájfényt és az ajakápolót egy kanálba tettem, majd ezt gyertya fölé tartottam, így megolvadt, és amikor összekeveredett, beleöntöttem a kis tégelybe.

Elégedett vagyok, mert a rúzsban még bőven maradt, ha mégis piros ajkakra vágynék, de van egy olyan színű szájfényem, ami eddig még nem volt, és még ápol is, és egy pár nem használatos dologból csináltam egy olyan pirosítót, amit szívesen fogok használni.

Ti szoktatok ilyenekkel babrálni otthon? Smink is készült természetesen, aminél ezeket is használtam, ha van rá igény, holnap meg is mutatom. :]

Köszönöm a figyelmet, további szép napot, kellemes estét Nektek!

15 megjegyzés:

  1. Én kíváncsi lennék a velük készült sminkre :) a szájfény színe nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, akkor este igyekszem kitenni, csak még 1-2 apróság becsomagolásra vár, meg el kéne tüntetni a kupit :DD

      Törlés
  2. A pirosítónak nagyon szép színe lett *.* Én is kíváncsi lennék, hogy teljesítenek élseben is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, azért örülök neki főként, mert nem szeretem sem a túl csillogós, sem a túl piros pirosítókat, ez meg olyan, ami még belefér nálam is :]

      Törlés
  3. Nagyon jó ötlet, már én is gondolkodtam hasonlón! :)

    VálaszTörlés
  4. Szépek lettek. :)
    Én is szeretném látni hogyan teljesítenek élesben. :)
    Én is szoktam ilyeneket csinálni itthon. :)
    Legutóbb egy szájfényt csináltam,de készítettem már ajakápolót,pakolást és ajakradírt is.
    Pirosítót is kipróbálnám,de nincs mibe beletennem illetve nincsen hozzá szemhéjpúderem sem.
    Talán egyszer,ha lesz minden hozzá akkor megcsinálom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajakradírt én is szeretnék majd, Te miből csináltad?

      Törlés
    2. Ajakradírt én úgy csináltam,hogy nagyon kevés cukor +víz ezt összekeverni és ezt rákentem.
      Meg lehet úgy is,hogy csak mézet használsz. :)

      Törlés
    3. Én mézet és cukrot akarok majd :]

      Törlés
  5. Még sosem volt bátorságom nekiállni egynek, pedig jól néznek ki a Tieid is!
    Mutasd majd meg őket sminkben is! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pancsi szerintem nyugodtan kísérletezz vesztenivalód nincs! :)
      Igazából nem lehet elrontani. :)

      Törlés
    2. Oksi :]
      Ha van 1-2 olyan cucc, amit nem sajnálsz, simán vágj bele, bár pl a rúzsból én a tokban lévő részt szedtem ki :]

      Törlés
  6. Nagyon jók lettek :$ kivi leszek, hogy mutatnak sminkben :)

    VálaszTörlés