2012. december 16., vasárnap

DIY Karácsoyi filigrán dekoráció

Sziasztok!

Most már mondhatni, hogy nagyjából ünnepi lázban égek én is, még múlthét végén láttam Pancsi bejegyzését, és ezen felbuzdulva le is töltögettem pár ilyen mintát és kivagdostam, aztán csütörtökig feledésbe merült. Csütörtökön meg ahogy felkeltem, azzal a mozdulattal fogtam őket, és körbemásztam a házat és az alsó szinten kiragasztgattam őket olyan helyekre, ahol nincs világítós karácsonyi dekoráció. :]

Azért Pancsié szerintem szebb lett, pedig ő a kettes pályás mintákat csinálta, én meg a könnyebbet, de hát ez van. :P

Bejárati ajtó

Konyhaablak

Pinceajtó

Apu angyalkája :]

Étkező

Étkező
Egyelőre ennyi, de majd még szeretnék a szalonba is dekorálni kicsit, meg a szobámban, az emeleten. :]

Nektek hogy tetszik? Mennyire van már karácsonyi hangulatotok?

Köszönöm a figyelmet, szép napot, jó pihenést!

8 megjegyzés:

  1. Jók lettek!
    A konyhaablakos verzió egyáltalán nem egy egyszerű változat!
    Szeretem ezeket a díszeket, mert évekig lehet használni, viszont nagyon olcsó, csak papír kell hozzá
    Jövőre pedig tudod bővíteni a kollekciót :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még mindig lelkesen gyártom őket.. :D
      Csak az a baj, hogy azért elég könnyen szakad, Te hogy tárolod őket?

      Törlés
  2. de szépek, nagyon tetszik :) én is szoktam ilyesmit, lehet idén is fogok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, csak türelem meg papír és olló kell hozzá :P

      Törlés
  3. Ügyi vagy! Nagyon mutatósak lettek. =)

    VálaszTörlés
  4. Szuperek lettek ügyi vagy. :)
    Nagyon tettszik lehet,hogy én is kipróbálom. :)

    VálaszTörlés