2012. december 7., péntek

Xmas Projekt - DIY - karácsonyi asztal/ajtódísz

Sziasztok!

Azt hiszem, minden szerénytelenség nélkül mondhatom, hogy a családom elég hamar rájött, hogy ha kreativitásról van szó, akkor én vagyok az emberük, ezt kihasználván - meg azt, hogy úgy is szeretek díszítgetni, tenni-venni - sok éve rám hárul az adventi koszorú elkészítése. Így volt ez idén is, így ez is ilyen kellemeset a hasznossal bejegyzés, hiszen ezt mindenképpen megcsináltam volna. :]



Sosem szerettem az agyoncsicsázott koszorúkat, de az elmúlt két évben - akárcsak idén is - eléggé minimálra vettem a dolgot, valahogy jobban tetszik így, mint amikor minden szirszar rá van nyomatva.

Na de nézzük is az idei koszorúnkat:







Mi mindig koszorúalapra csináljuk (a hagyományos, szalma, ilyen), ami elég gazdaságos, 3-4 évig is kihúzza egy darab, ha az ember vigyáz rá.
Körbetekertem kétszer kék kötözőszalaggal, az elején és a végén gombostűkkel rögzítettem. Ez sem nagy kunszt, mivel a koszorúba nagyon könnyű beleszúrni bármilyen gombostűt, drótot.
A nagy ezüst masnit még tavaly csináltam, szintén kötözőszalagból, össze is van varrva, a vége is le van varrva, így ez is sokáig hasznosítható, filléres dolog. A két kis csillag pedig kb. 50 Ft/db.
Először a nagy ezüst masnit tettem fel, ezt tök mindegy hova, mert még üres a koszorú, elhelyeztem a túloldalra a négy darab gyertyát, majd az első gyertya és a masni közé egy csillagot, meg az utolsó gyertya és a masni közé is egyet.

Nekem nagyon tetszik így - minden nagyképűség nélkül.. :D -, mert egyszerű, de mégsem túl unalmas, a színekkel pedig bátran lehet játszani, például aki hagyományőrző és a 3 lila 1 rózsaszín gyertya felállást tartja, az csinálhatja mondjuk ezüst alapra, lila, kék, rózsaszín vagy akár zöld díszítéssel is. :]

Azért megmutatom a tavalyelőtti és a tavalyi koszorúnkat is, a tavalyi tényleg full egyszerű volt:



A tavalyelőtti is hasonló, de azon a masni és csillagok helyett kapott némi díszt:



Remélem, tetszik Nektek is a koszorú, mint látjátok, a 3 egyforma és egy más színt mindig betartjuk - csak nem a lila-rózsaszín variációban.
Melyik tetszik jobban a 3 koszorú közül?

Nektek milyen idén a koszorútok? Akinek van kedve, nyugodtan tegyen ide egy linket a képével/bejegyzésével, szívesen megnézném őket!


Köszönöm a figyelmet, szép napot!

A többiek munkái:

- Bellala
- Belle
- Pancsi
- Verus

17 megjegyzés:

  1. A színvilág miatt nekem a tavalyelőtti tetszik a legjobban!
    Egyszerű, de szép darab, nemsokára jön majd az enyém is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, majd meglesem ám a Tiédet is :]

      Törlés
  2. Nekem is a narancsos-piros verzió tetszik.Én nem bajlódok adventi koszorú készítéssel - mondjuk venni se veszek - ui. anyuéknál lesz a nagy Karácsonyi-parti,itthonra feleslegesnek érzem. Viszont tőlem szokatlan módon égősorral és ajtódísszel már feldíszítettem a lakást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szeretem csinálni, meg úgy bármivel bíbelődni :P

      Törlés
  3. nagyon szépek, nekem az idei tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! :) Az a narancs színű szalag csodaszép az utolsó képen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan volt a befőttesüveg dekoráción is :P
      http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2012/10/diy-oszi-disz.html

      Törlés
  5. Szép lett ügyi vagy! :)
    A mostani és a tavalyelőtti tettszik. :)

    Nálunk is hagyományos koszorúalapra kerül a díszítés. :)
    Minden évben más díszek és színek.
    Képet nem tudtam normálisat készíteni ezért inkább leírom:
    Most így készült: koszorúalap erre fenyőágak kis csokorban letűzve, négy fehér gyertya rajtuk pedig 3 lila és 1 rózsaszín masni, a fenyőn még arany tobozok és kis csengő+valami piros termés.
    Eddig mindig betartottuk a 3 egyforma és egy másik szín variációt,de nem mindig lila és rózsaszín kombinációban most egy kis változás van ebben.
    Szerintem szép lett és nem vittük túlzásba. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Jajj, de jól nézhet ki, ez eszembe sem jutott volna, hogy egyforma gyertyára a masnikat :]

      Törlés
    2. Legközelebb majd próbáld ki szerintem feldobják a szép masnik. :)
      Igazából Anyu ötlete volt ő találta ki az egész díszítést én csak segítettem.
      Majd megpróbálok normális képeket készíteni a koszorúról aztán elküldöm facebookon. :)

      Törlés
    3. Ide is kiteheted, ha gondolod :]

      Törlés
  6. Nagyon szép az idei is, de nekem is a tavalyelőtti a favorit, csodás az a narancsos-aranyos szalag!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Hát most ez a kék volt itthon, mondjuk nem mintha megterhelő lenne szerezni, mert anyukámék árulnak ilyeneket, de úgy nem szeretek hozatni, hogy mással, mert akkor 1000% hogy nem olyan lesz, amire én gondolok :DD

      Törlés
  7. Nagyon tetszik, az utolsó, a tavaly előtti.Szívesen elkészíteném :D

    Nekünk a hagyományos koszorúnk van,3 évvel ezelőtti, csak a gyertyát cseréljük rajta mindig.3 lila és 1 rózsaszín gyertyával.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnézném szívesen azt is :]

      Törlés
    2. oké jövőhéten megmutatom, és fent lesz a blogomon:http://potyszepsegblog.cafeblog.hu/

      Törlés