2012. december 14., péntek

Xmas Projekt - DIY Karácsonyfadísz

Sziasztok!

Elérkeztünk a harmadik karácsonyi csináld magad bejegyzéshez, aminek a témája a karácsonyfadísz.
Na ez egy iszonyatosan tág, körbejárható téma részemről, mindig is kitaláltunk valamiket, hogy otthonra a fára vagy akár ajándékba a barátoknak/rokonoknak adjunk karácsonyfadíszt. Én nagyon szeretem őket, a kedvencem talán kiskoromról még egy béndzsó ezüst-metálpink makimajom, amit minden karácsonykor az első pár dísszel aggatok a fára. Nem tudom miért szerettem meg, talán a feltűnő színe miatt tetszhetett, de a mai napig kedves számomra. :]




Na de vissza a témához - remélem, nem bánjátok azért, csak már nagyon jönnek elő a karácsonyi emlékek, stb.

Idén mivel volt itthon elfekvőben maradék, és bontatlan guriga szalag is, így e mellett döntöttem, a kéket használtam egyébként a koszorúhoz is ITT.


És akkor az eddigi "alkotásaim":


Elég kevés dolog kell hozzá, díszítő szalag, vele megegyező cérna, tű, szaloncukorkampó.
Nem lettek egyformák, játszottam, hogy mikor milyen lesz, a lényeg végig annyi volt, hogy a közepe le legyen varrva, és egy kicsi darab szalaggal (ezeknek is levarrtam a végét, nehogy foszlani kezdjenek) átfogtam, majd hátul összevarrtam a két végét (a is darabnak, nem kell áthúzni a cérnát az egészen), majd belefűztem a kampót és kész. :]


Hoztam néhányat még, amiket úgy kaptunk/csináltunk régebben:

- Kötözött masni (részemről varrni könnyebb :D)
- Horgolt dísz
- Átlátszó műanyaggömb nikecell golyókkal, arany matricával (csomó ilyet csináltunk a tesómmal pár éve :] )
- Angyalka kreppapírból (ezt pedig az egyik legjobb barátom anyukája csinálta)



- Nikecell gömbök+gombostűk+flitterek. Ezt tavalyelőtt csináltam. :]

Ez pedig bár nem karácsonyfadísznek készült, arra a célra is megfelelne, süthető gyurmából.

Remélem, tetszenek Nektek is ezek az ötletek, ha esetleg valamelyiket megcsináljátok idén, szívesen venném, ha megmutatnátok őket. :]

Ti milyen díszeket szoktatok a fára tenni, bolti vagy kézzel készített? Esetleg vegyesen? Szoktatok magatok díszeket csinálni a karácsonyfára?

Köszönöm a figyelmet, szép napot Mindenkinek!

A többiek munkái:

12 megjegyzés:

  1. Klassz kis masnik, biztos jól mutatnak majd a fátokon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nem csak a miénkre kerül fel remélhetőleg :P

      Törlés
  2. Ó az a kis gömb a nikecell golyókkal, plusz a süthető gyurmából a kis medál (vagyis én annak látom :) ) a kedvenceim :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, medál lett belőle, de utólag simán jó lett volna a fára is, meg candycane nyalókák is :P

      Törlés
  3. Aranyos masnik, ügyes vagy:) Én el vagyok maradva, majd holnap meglátod, mi készült nálam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Már tök kíváncsi vagyok :P

      Törlés
  4. A kis masnik zabálnivalóak!:)

    VálaszTörlés
  5. szép karácsonyi díszek :) és egyszerűnek tűnik.:)
    Mi nekünk már csak bolti díszeink vannak, de régebben sok kézzel készült volt a fán, csak amikor egyszer edőlt a karácsonyfánk :) akkor összetörtek összegyűrődtek, mert gipszből és papírból voltak csinálva.Azóta meg nem volt kedvem újat csinálni :)
    de lehet mostmár lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, eleinte nehezebben ment, de már pár perc alatt megvannak :]
      Jajj az rossz lehetett :(

      Törlés