2012. december 21., péntek

DIY inspirációk, ajándék ötletek saját kezűleg III. (Karácsony)

Sziasztok!

Így utolsó előtti pillanatban még hozok egy ilyen kis inspirációs bejegyzést, bár nem ezt akartam mára, még épp aktuális és a gépem vakuja sem akar jobb lenni, na de nem is magyarázkodom, ebben most kifejezetten a karácsonyos dolgokat szedtem össze.




































Hát, ez most ennyi lenne, ne haragudjatok, hogy ennyire futotta, remélem, holnap le tudom fényképezni az új szerzeményeket, ma ideért a ColorClub Wild And Willing lakkom is, meg anyuéktól kaptam egy felsőt, azt is szeretném megmutatni, na meg a lovely lakkot, meg az új hajam, de mindenhez fény kéne.. :D

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát, jó hétvégét Mindenkinek!

12 megjegyzés:

  1. Ahhh de kis szépek, nekem is most két napom van haptákba vágni a lakás maradék részét!
    A cserepes hóember kifejezetten megtetszett azt ha nem most de még télen megcsinálom- nagyon helyes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A spatulásak is irtó cukik szerintem és nagyon egyszerűek :]
      Mindenképp mutasd meg, ha megcsináltad a hóembert :P

      Törlés
  2. jók ezek az ötletek :) én is láttam ezeket :)

    VálaszTörlés
  3. Óóó, olyan gyűrű tartó dobozt jó lenne összehozni, meg is nézem mi van hozzá itthon. Köszi az ötletet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha ötletet adtam, én is meg akarom majd csinálni, mert sajna a kis ékszerszekrényben nem férnek el a nagyobbak :(

      Törlés
  4. Aztaaa, milyen ötletesek :) A legjobban azok a kis karácsonyfa formájú díszek tetszenek, amik szalagból és gyöngyből vannak, eszméletlen aranyosak! Köszönöm az ötleteket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azok nagyon aranyosak, és költséghatékony is :]

      Törlés
  5. Nagyon jó kis összeállítás! Az egyik képeslapot már én is elkészítettem párszor az ismerőseimnek. :)

    VálaszTörlés