2012. december 13., csütörtök

DIY inspirációk, ajándék ötletek saját kezűleg II.

Sziasztok!

A keddi első rész után itt a második rész is, nem is nagyon szaporítom a szót, a bevezetést megtettem a keddi bejegyzésben. :]


Mécsestartó borospohárból:

Nagyon aranyos, ennek is variálható a kis "búrája", így bármilyen hangulathoz jó lehet. :]

Karkötő PET palackból:

Palack+szalag=karkötő. Olcsó, mutatós, és teljesen egyénre szabható! Ezt is remek ötletnek tartom barátnőnek, anyukának, lánytesónak. :]

Cipzár fülbevaló:

Ehhez csak cipzár húzóka kell, fülbevalóalap és ragasztó. Fiataloknak ez is kitűnő ajándék szerintem.

Gyöngyös karkötő:

Még egy egyszerű-nagyszerű karkötő, csak fonás közben fel kell fűzögetni a gyöngyöket, és kész is.

Karácsonyi harang PET palackból:

Egyre több ilyen műanyag palackos megoldást látok és igazán mutatós, illetve ha azt vesszük, ennél a tetejét, az előbbi karkötősnél a közepét, a keddi bejegyzésben mutatott dísznél meg az alját használták fel, így megéri gyűjtögetni őket. :]

Szőrmés mellény:

Bár annyira nem vagyok oda értük, ez komolyan tetszik, és nem is kell hozzá túl nagy tudomány.

Narancshéj-rózsák:

Mutatós dekorációt lehet csinálni a narancsból, de a héjából is, és még az illata is finom.

Szerencsehozó lóherék:

Nagyon aranyos, én leginkább kulcstartóként tudnám elképzelni, pl. szilveszteri buliba remek ajándék lenne a házigazdának. :]

Személyes bögre:

Ez is nagyon jó, de nekem még jobban tetszik a táblafestékkel lekent, bögre, amire krétával rajzolhatunk/írhatunk:


Kávékedvelőknek mécsestartó:

Egyszerűen imádni való, csak pár kicsi csésze vagy mécsestartó kell, egész kávészemek és teamécses.

Ékszerfüggőknek:

Fa és ajtógombok, és már kész is a tökéletes nyaklánctartó. Szintén variálható.

Ötletes levéltartó:

Ez is olyan egyértelmű, de sosem jutott volna szerintem eszembe magamtól.

Újabb különleges karkötő:

Apu vagy a Pasi szerszámos ládikájában is kincsekre lelhetünk. Anyacsavar és vékony kötél felhasználásával nagyon jó kis karkötőt lehet csinálni.
Parafatábla helyett:

Illetve ha úgy vesszük, ezt is hívhatjuk parafatáblának, de ez dugókkal van "bélelve", nagyon ötletes szerintem.

Fülbevaló hullámcsatokból:

Alapból jól nézhet ki, de így, körömlakkal lekenve még jobban. Ezt egyébként szimplán úgy is megtehetjük, hogy a hullámcsatot körömlakkal lekenjük, én elég sokszor szoktam ezt csinálni, általában a csajok örülnek az ilyesmiknek. :]

Rózsa műanyag kanalakból:

Ez is nagyon jó ötlet, lehet belőle csinálni nyakláncot, vagy kitűzőt, csak pár kanálra van szükségünk hozzá és egy kis melegségre.

Díszek faágakból:

Zseniális, itt nem tudom, hogy pontosan hogy készült, de gondolom ragasztóval. :]

Gyöngyös gallér-nyaklánc:

Mostanában nagyon divatosak ezek a gallér-nyakláncok, de sokszor elég borsos az áruk, így ha egy barátnőnk/női rokonunk ilyenre vágyna, de nem akar érte annyi pénzt kiadni, meglephetjük egy ilyennel.

Remélem, ezek is tetszettek Nektek, melyik volt a kedvencetek? Kipróbáltátok/kipróbáljátok majd valamelyiket? Ha igen, mindenképp mutassátok meg! :]

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

26 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. És még mindig van a tarsolyomban :D
      (beteges képmentegető vagyok :( )

      Törlés
  2. Nekem is annyi ilyen lementett kép van, de olyan nehezen szánom rá magam, meg át Kyra mellett nem könnyű csinálni valamit is. Amikor alszik lenne időm, de olyan kor meg a "kötelezőket" csinálom, felmosok, mosogatok ... stb.
    Kb 1 hétig tartott a wc papír gurigából adventi koszorú, tegnap este lett kész, de nem tetszik, ki is akartam dobni, csak a párom nem engedte :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na méért? Muti már Őket! :]
      Én Pancsinál láttam, hogy papír filigrándíszeket csinált, így én is csináltam, és most ki is díszítettem a lakást :D :D

      Törlés
    2. Ááááá ez tényleg gáz lett.
      Am nem lenne vele semmi baj, ha lenne itthon vmi normális ragasztóm, de csak ragasztópisztolyom van, és akril festék hiányában temperával festettem le őket, ezért csak gányolni tudtam összeragasztáskor és az a nagyon csúnya, mondjuk a képen lehet nem látszana nagyon, de élőbe ...

      Törlés
    3. Legalább mailben vagy fb-n üzenetben dobd már át na :P

      Törlés
  3. Innen is van pár, amit ismertem, de azért a többség új számomra! :) Táblafestéket ezer %, hogy be fogok szerezni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudod amúgy, hol lehet venni? Hobbibolt mi? :D

      Törlés
  4. Tök jók. Van olyan, ami nem tetszik, valamiért ez a PET palackos téma nem szivem csücske. :) De a többi... először próbáltam megjegyezni, hogy mik is tetszenek, aztán letettem róla, mert túl sok a jó. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig szerintem nem is látszik, hogy abból van :P

      Törlés
  5. De jó kis ötletek. :)
    Ezek nagyon tettszenek:
    -Mécsestartó borospohárból
    -Karkötő PET palackból- ezt majd meg is csinálom. :)
    -Karácsonyi harang PET palackból
    -Narancshéj-rózsák- ezt is megpróbálom amint lesz itthon narancs :)
    -Szerencsehozó lóherék
    -Kávékedvelőknek mécsestartó
    -Ékszertartó
    -Rózsa műanyag kanalakból
    -Parafatábla dugókból
    -Díszek faágakból -ezt is megcsinálom
    Ha kész leszek velük akkor majd küldök képeket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most borospoharas mécsest akarok csinálni, még ma vagy holnap :]
      Meg van egy műanyag karkötőm, azt fel kéne dobni valahogy :]

      Törlés
    2. Majd muti meg, kíváncsi vagyok a Tiedre is :)
      És jöhet még több ilyen post :)

      Törlés
    3. Lesz még ;]
      Halasztódik, pohár hiányában, de legkésőbb hétvégén megcsinálom :]

      Törlés
  6. nagyon jó lett ez a bejegyzés is, az előzőt is meglestem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, még van 1-2 ami ilyen kifejezetten karácsonyi :]

      Törlés
  7. Ismét szuper ötletek, a gyöngyös karkötő a kedvencem! :) A nyakláncaimat pedig hasonló szekrénygombokon tartom! :)

    VálaszTörlés
  8. szerencsét hozó lóhere és a bögre tetszik :)

    VálaszTörlés
  9. Mondd, hogy lesz még!!!
    Nagyon szeretem ezeket :-)

    VálaszTörlés