2012. december 27., csütörtök

DIY Gyűrűk

Sziasztok!

reggeli bejegyzésben mutattam 3 gyűrűalapot, amit Verustól kaptam, már egy ideje meg is csináltam őket, de várni akartam vele, amíg kikerül az ajándékozós bejegyzés, hogy megmutassam Nektek.

Semmi mást nem használtam hozzá, csak körömlakkot. :]







Az elsőnél a Color Club Love Em Leave Em lakkot használtam, a másodikhoz Fekete lakkot és a Color Club Wild And Willing-ot, a harmadikhoz pedig a Lovely 378-as lakkot és az essence Night In Vegast. Amikor még nem teljesen száraz a lakk, beleillesztettem az üveget, és kész. :]

Szándékomban áll még jó pár ilyen gyűrűalapot venni, és egyedi gyűrűket csinálni belőlük.

Nektek hogy tetszik? Szoktatok ilyen gyűrűket csinálni?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

24 megjegyzés:

  1. A harmadik tetszik legjobban :) Ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy tehetség nem kellett hozzá, de köszi :P

      Törlés
  2. Hú ,nagyon szépek :)

    (www.beautybyjuctus.blogspot.com)

    VálaszTörlés
  3. Én is csináltam már ezzel a módszerrel gyűrűt (olyat mint az utolsó képen) Meglepően jól tart a körömlakk, valamikor nyár elején készítettem és még azóta is tartja az üveget benne. (pedig sokszor hordom) Annyi, hogy én befestettem az üveglap hátulját is mert mikor először próbáltam beletenni az alapba csúnyán elmászott a lakk.
    Szépek lettek, a középső tetszik leginkább!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is lefestettem az üveglapot is :]

      Törlés
  4. Hú nagyon szépek lettek. Nekem az első képen a harmadik tetszik a legjobban. Én is akarok ilyet :D Ha látok hasonló gyűrűt, meg kell csinálnom, mert annyira jó ötlet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Az a Love Em Leave Em-es, élőben jobban érvényesül a holo hatás :]
      Én is akarok még sok ilyet, mert annyira egyszerű, de testre szabható :]

      Törlés
  5. hát ez hihetetlen!! egy Color Club lakk még egy gyűrűt is szebbé tesz! :DD a a lakk és a gyűrű meseszép *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony :P
      Nagyon megszerettem a lakkokat, és a gyűrűket is :]

      Törlés
  6. Ez szuper ötlet, hogy körömlakkal oldottad meg őket, nagyon mutatósak lettek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, valahogy egyértelmű volt, hogy lakkal fogom :]

      Törlés
  7. Nagyon jók lettek! =) Én is tervezem már egy ideje készítek ilyesmit, de még nem valósítottam meg. =)

    VálaszTörlés
  8. Ilyen gyűrűalapokat (és hozzá köveket) honnan tudok venni? Ugye nem Ebay, valami egyszerűbb módon is hozzájuthat az ember? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én onnan akarok majd rendelni, de biztosan kapni még hobbyboltban, meskán is van, meg neten több hobbyoldalon, csak azok jóval drágábbak.. :(

      Törlés
  9. mindegyik jó, de az első gyűrű a legszebb!!

    VálaszTörlés