2012. december 17., hétfő

DIY - Borospohár Mécsestartó

Sziasztok!

Múlthéten végig itthon voltam, mert beteg voltam, így kiélhettem a perverzióimat a kreativitás felé, ennek már láthattátok, most is láthatjátok, és még fogjátok is az eredményét, és csak remélem, hogy még nincs tele ezekkel a tudatotok.. :D

Van kismillió poharunk itthon, a legtöbb már csak dísz, és nem készlet, mert 1-2 eltört az évek során, volt piros dekorkavicsom, és ezeket házasítottam össze, és így születtek meg a pindúrpandúrok a mécsestartók.

Íme:





Nem nagyon van mit ragozni rajta, tök egyszerű, olcsó, de rohadtul jól néz ki, és nem utolsó sorban még ajándéknak is tökéletes szerintem. :]
Annyi a lényege, hogy alulra is került egy kis kavics, amit elegyengettem, így könnyebben megáll benne a mécses.

Nektek hogy tetszik? Csináltok hasonlót? Mi régen zselégyertyából csináltunk mindenfélét, színeseket, különböző illatúakat, és azok is klassz ajándékok voltak. :]

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

17 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes! =) Én befőttes üvegből készítettem mécsestartót csipkével. De végül virágokat tettem bele. :D
    http://thimmykedesign.blogspot.hu/2012/07/igy-keszult-csipkes-befottes-uveg.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de ügyi vagy :]
      Én csak sima díszt csináltam eddig befőttesüvegből, de szeretnék még majd valami karácsonyosabbat is :]

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Bizony, és nem is egy nagy összeg (illetve mondhatni, ingyen megoldható :D)

      Törlés
  3. Jól kitaláltad és kivitelezted, tettszik. :)
    Hol vettél ilyen dekorkavicsot és mennyibe került??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Anyu valami kis vázába kapott orchideát egyszer (csak a fejét) és ez volt alatta, és már vagy egy éve eltettem, hogy "valamikor valamire jó lesz az", hát most jött el az ideje :D

      Törlés
  4. Ismét leborulok kreativitásod előtt... :)

    VálaszTörlés
  5. :D ez nagyon jó! tetszik, h olyan vidám színű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hát abból gazdálkodtam, ami volt, de tetszik nekem is a színe :P

      Törlés