2012. december 5., szerda

Decemberi kihívás - Télapó itt van!

Sziasztok!

Máris itt a második téma, ami a Mikulásról/Télapóról szól. Megint a körmeimen valósítottam meg.

Szokásos, hajajajj, mi legyen. Áhá, megvan. Á nemjó, aztán a végeredmény nem is rossz szerintem. Néha komolyan azt hiszem, hogy ez kell, hogy kicsit hergeljem magam ahhoz, hogy jó (jobb) legyen, amit csinálok.. :D

Na de nézzük a képeket!


Természetes fénynél:



Vakuval:



Remélem minden kivehető, de azért leírom hüvelykujjal kezdve: Mikulás, Mikulás sapkája, HOHOHO, virgács, fenyőág. Így elnézve a hüvelykujjam nem a legjobb, de a többi azért egész jó szerintem.

Kérdésem is lenne, méghozzá az, hogy Nektek is jobb-e így, hogy a több kisebb képet egybe teszem fel, mintha külön képekként tenném? Nekem jobban tetszik, és még csak a munka sem több vele, sőt..

Hogy tetszik? Ti szoktátok tartani a Mikulást? Mi évek óta csak a picinek (illetve idéntől piciknek) adunk ajándékot, pedig én imádtam keresgélni reggel a csokit. :]
Bár egyszer nagyon siettem a suliba, és gyorsan húztam volna fel a csizmám, de benne volt a mikulás csoki és vagy 30 darabba tört.. :D

Köszönöm a figyelmet, szép napot és sok ajándékot, kevés virgácsot Mindenkinek!

18 megjegyzés:

  1. nagyon cuki lett a télapós körmöd, nekem jobban tetszik így kicsibe, és jól látszik így, hogy milyenek lettek a formák amiket festettél. Én is így csináltam a képeket :)virgács nekem eszembe sem jutott:)Talán azért mert nem kaptam sose virgácsot. Mi is inkább gyereknek tartottuk a mikulást, de néha azért kapunk csokit ilyenkor is.
    Boldog Télapót neked is!! :)
    http://potyszepsegblog.cafeblog.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Igen, szerintem is praktikusabb így, de mondom azért megkérdezlek Titeket is :]
      Én egyszer az összes osztálytársamtól virgácsot kaptam... :DDD

      Törlés
  2. Nekem tetszik a télapó is, de a HOHOHO a kedvencem :) és jó így kicsibe a képek, szerintem jól látható...
    Ezen nevettem, hogy felvetted a csizmát, és benne volt a csoki :) mostanában már Nálunk is csak a kicsik kapnak ajándékot, sajna :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig az volt a legegyszerűbb, és ahhoz kell a legkevesebb kreativitás :P
      Egyébként nagy meglepetésemre, ma is benne volt a csoki (pedig évek óta nem volt már), csak anyukám kicsit elsiette, de így extra meglepi volt :D

      Törlés
  3. Cuki lett. Én minden éven szoktam reggel találni egy kis mikulás csomagot, amit anyáéktól kapok. =)

    VálaszTörlés
  4. nagyon aranyos lett. :)
    én is minden évben reggel szoktam találni egy csomagot a cipőmben, amit anya rak oda. :)

    VálaszTörlés
  5. Cukik lettek, bár a Miki zöld szeme fura nekem :D Én még mindig kapok :$ Szegény megtaposott csokimikulás :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igen, kicsit olyan gonosz lett muhaha :D

      Törlés
  6. Nekem a sapi és a hohoho tetszik a legjobban, csak azt nem értem, miért zöld a mikulás szeme :D Megijedtem tőle :D
    Mi tartjuk a Mikulást, sőt, adventi naptárunk is van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is akartam naptárt, de nem találtam :(
      Jaja, így utólag kicsit evil-Miki lett :D

      Törlés
  7. Nagyon jó lett!! :)
    Az végszó nagyon cuki :D

    VálaszTörlés
  8. Jujj ez nagyon jó lett, főleg a mutató és a középső ujjad tetszik *-*

    VálaszTörlés