2012. december 31., hétfő

Decemberi kihívás - Konfettiágyú

Sziasztok!

Elérkezett a decemberi kihívás utolsó része, a konfettiágyú. Megmondom őszintén, sosem izgatott hú de nagyon a szilveszter, ugyanolyan nap számomra, mint a többi, és csak azért mert "kell", nem feltétlen tudok bulizni, és mindig is úgy éreztem, nagyobb a felhajtás körülötte, mint amekkorának kéne lennie.

Holnap szilveszter, és a szokásos "és hol töltöd a szilvesztert?" kérdéseket utálom, de ezt úgyis mindig mindenki megkérdezi, vagy itthon leszünk, vagy a tesóméknál, sosem szerettem nyomorogni 62 idegennel egy idegen helyen, így feleslegesnek tartom, hogy ilyen buliba elmenjek, elmenjünk, mert úgyis csak sanyargatnám magam... :D

Na de vissza a témához, a körmeimre varázsoltam ismét a témát, annyira nem vagyok oda a nagy glitterekért, csillámokért, de az essence twins kollekció Julia lakkját imádom, így számomra egyértelmű volt, hogy ez lesz a díszítés. A csavar annyi volt, hogy S-he csillámporral bolondítottam meg még, és a mutatóujjamra nem a Julia került, hanem kis zöld körömdíszek, és arra a csillám. Az alap pedig a Lovely Pure Beauty Nr. 2 lakkja volt.

Íme:




Hát szóval nem lett egy túl nagy szám, lemosni meg kész rémálom volt... Végül nem ilyen maradt a körmöm, hamarosan azt is látjátok, mi jött ezután. :]

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot, jó szilveszterezést és boldog újévet!

6 megjegyzés: