2012. december 15., szombat

Decemberi kihívás - Karácsonyi fények

Sziasztok!

Elérkeztünk ide is, már december közepénél járunk.
Utólag belegondolva ez is tágabb téma, de valamiért automatikusan a karácsonyi égősor jutott eszembe, így azt is valósítottam meg.

Újra ráleltem a fekete pontozómra, de most talán nem az volt a legjobb választás, mert inkább fára hasonlítanak szerintem, mint a karácsonyfaégőkre, na mindegy..




Remélem azért valaki felismerte. Hogy tetszik? Milyenek a körmeitek most?

A többiek munkái:

12 megjegyzés:

  1. tetszik a körmid :D
    Az én körmöm egy avonos világos vajszínű lakkal van kifestve és a gyűrűs ujjamon karácsonyfa van :)

    VálaszTörlés
  2. érdekes, mert ahogy a bloggerben megláttam eleinte nekem ez nyáriasnak tűnt, aztán ahogy rákattintottam és megnéztem itt is közelről, már kevésbé:D furfangos vagy!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsiben én is elgondolkoztam, hogy túl nyaras :D

      Törlés
  3. még nagyban is olyan inkább mint egy fa színes virágokkal :)

    VálaszTörlés
  4. Jó lett ügyi vagy! :)
    Azért fel lehet ismerni. :)
    Most semmi nincs a körmeimen,de majd karácsonyra kitalálok valami jó kis színt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :]
      bordós? agy az túl sötét Neked?

      Törlés
    2. :)Szeretem a bordó színt ,nem túl sötét nekem. :) Még nincsen ötletem,hogy milyen színű legyen a körmöm.
      A bordóval csak egy gond van nincsen bordó színű lakkom. Nővéremnek volt azt próbáltam ki egyszer.
      Ha sötétebb színre esne a választásom akkor van sötétebb csillogós lila, sötét rózsaszín, csillogós sötétbarna és csillogós kékes-zöld lakkom.
      Arra is gondoltam,hogy lehet valami visszafogott,egyszerűbb kellene.
      Majd megírom végül milyen szín mellett döntöttem. :)
      Ha jól sikerül küldök képeket. :)

      Törlés
    3. Na a lila jó ötlet :]
      Várom őket szívesen :]

      Törlés