2012. december 1., szombat

Decemberi kihívás - Hópehely

Sziasztok!

Nem voltam benne biztos először, hogy akarom- e én is csinálni ezt a kihívást, de eldöntötték helyettem - ezt innen is köszi! kell néha a nógatás.
Igaz, ez most nem feltétlen csak körmökről szól, én a körmeimen szeretném megvalósítani az adott témákat.
Az első téma a hópehely, ami decemberben elvileg mindig pont aktuális, meg hát a jóféle karácsonynak része is.
Fogadjátok szeretettel az én verziómat.


Természetes fénynél:



Vakuval:



Amiket használtam:
- Általam kikutyult "Sweet and Undressed" lakk (ITT látható)
- Moyra fehér lakk
- Pontozók

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a hópelyheket? Nekem nagyon tetszenek a hópelyhes medálok, fülbevalók.

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!


21 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy!
    Imádom a hópelyheket és a havazást :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :$
      Én is, szeretnék is már évek óta egy hópelyhes medált, de még nincs meg az igazi :D :P

      Törlés
  2. Nagyon aranyos lett, olyan jó ezzel az alappal, nem jutott volna eszembe ilyesmivel kipróbálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Én mindenképp valami testszínnel akartam, ez meg még olyan kellemes rózsaszínes is :]

      Törlés
  3. Szerintem jó lett, érdemes volt belekezdened :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, mondom én kell a hátsónbillentés, hogy meginduljak :D
      Most meg már előre pörgök, ötletelek, hogy mire mit csinálok majd :P

      Törlés
  4. aranyos. és külön tetszik, hogy nem kék az alap. :)

    VálaszTörlés
  5. Én a havat szeretem, ezáltal a hópelyheket is :). Aranyosak lettek a kis pelyheid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nagyon jó a blogod új külseje :)

      Törlés
    2. Köszi, még azért alakítgatok picit a blogon :]

      Törlés
  6. Cukik lettek a hópelyhek! :)

    VálaszTörlés