2012. december 20., csütörtök

Decemberi kihívás - Csomagolás

Sziasztok!

Ez az, amit a legkevésbé vártam, többször álltam neki, de sosem sikerült úgy, ahogy megálmodtam..
Most sem, de így a 4. nekifutásra tűrhetőnek gondolom, és nem volt már idegzetem még egyszer nekiülni..

Az alap a tegnapi ezüst lakk volt, azt dobtam fel fekete díszítőlakkal. (Ezt használtam amúgy a karácsonyi fényekhez is, csak ott eléggé háttérbe szorult azért.





Nem vagyok megelégedve vele 100%-osan, de nem jöttek még meg az ecseteim, így pontozóval tudtam kivitelezni, azért remélem, tetszik Nektek.

Köszönöm a figyelmet! Szép napot!


17 megjegyzés:

  1. Mit akarsz, ez nagyon jó lett!!!Én masni helyett virágokat próbálok festegetni a körmömre egyenlőre nem nagy sikerrel:)Alapból kicsik az ujjaim, hát még a körmöm....nincs elég hely az alkotáshoz!!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, menni fog az szerintem! ;]

      Törlés
  2. Úgy egyszerűbb, ha a masni fülét nem egyszerre, hanem két lépésben fested meg. :) De egyébként nem lett ez rossz. ^^

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is jó lett. :)
    Elhiszem,hogy nem volt hozzá türelmed nem könnyű mindet ugyanolyanra és szépre megcsinálni.
    Sokat gyakorlod,majd az ecseteiddel aztán már profi leszel masnikból. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Hát nagyon remélem, de érdekes, van aki azt mondta, eddig ez a legjobb :D

      Törlés
    2. Figyelj szerintem is jó,szép lett kihoztad belőle a maximumot. :)
      Szerintem még lesz ennél jobb,mert ügyes vagy. :)

      Törlés
  4. Nekem tetszik, pláne ezekkel a színekkel, ünnepekre ideális :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igen, legalább a színek tetszenek nekem is :D

      Törlés