2012. december 9., vasárnap

Decemberi kihívás - advent

Sziasztok!

Újabb kihívásos nap, a téma ezúttal az advent, ami végül is, ha úgy vesszük, elég szabad téma, hiszen a karácsony előtti 4 hét, amiben akár a télapó is lehet, vagy szarvasok, kalendárium, ajándék, maga a karácsony.

Én most az adventi koszorúra szűkítettem a kört, ezért 4 gyertya és egy koszorú (a kis díszítőkövek a 4 gyertyát szimbolizálják) kerültek a körmeimre.

Természetes fényben:



Vakuval:



Remélem, tetszik nektek ez a lakkozás, Ti milyen manikűrt csináltatok/csinálnátok ebben a témába?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

21 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi :]
      A 43-as moyrával csináltam :]

      Törlés
  2. A pinkek szerintem is nagyon jók lettek.:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon cukik lettek!! én is gyertyásat csináltam!! :)

    VálaszTörlés
  4. Az összes gyertya gyönyörű, nekem a türkiz is tetszik, csak nem a choose me? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A-a, a Kiko peacock green, Ő:
      http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2012/10/kiko-401-peacock-green.html :]

      Törlés
    2. Ja tényleg, már akkor is írtam, hogy milyen szép, most is nagyon tetszik :)

      Törlés
  5. A kisujjas gyertyaszín az valami álom... *.*

    VálaszTörlés
  6. mindkét gyertyaszín tetszik! :)
    jó lett!

    VálaszTörlés