2012. december 6., csütörtök

Color Club - Worth the Risque

Sziasztok! - ma már harmadszor, remélem, nem untok még.. :D

Ma végre felavattam a másik Color Club lakkot is, és csak reménykedtem, hogy lesz olyan jó ez is, mint a Love Em Leave Em. Ennek a tartósságáról, minőségéről még nem tudok annyira nyilatkozni, de az biztos, hogy eddig legalább úgy szeretem ezt is, és ha választani kéne a két szín közül, nem tudnék. (Nem is tudtam, ezért vettem meg mindkettőt :D)

És akkor jöjjenek a képek.


1 rétegben:


2 rétegben:

Bocs, annyira sárgán sütött a nap..


2 rétegben, btgn fedőlakkal:


A színét nem tudnám meghatározni, néha ezüstösnek, néha fehéresebbnek, de néha meg egészen világoskéknek látom, attól függően hogy és milyen fény esik rá. De tagadhatatlan, gyönyörű, imádni való!

Nektek tetszik? Ez tetszik jobban, vagy a másik?

Köszi a figyelmet, szép estét, jó éjszakát, korán fekvőknek pedig jó reggelt! :]

15 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez is, de én bizony tudnék választani!
    A másik jobban tetszik, ezért is szeretném megnyerni :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallod, szerintem jobban izgulok, ki nyer, mint Ti :D

      Törlés
  2. nagyon szép, lehet én sem tudnék választani, mindkettő gyönyörű :)

    VálaszTörlés

  3. Én is megvettem, de nem saját részre, ez lesz a "Csillogó körmök" verseny 2. helyen végzők díja.
    Nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ha már második nem leszek (meg sehányadik :D), vehetjük úgy, hogy ez a vigaszdíjam :DD

      Törlés
  4. Nagyon tetszik, olyan csodás *-*

    VálaszTörlés
  5. Ez is nagyon szép elfogadnám,de a másik jobban tettszik. :)
    Remélem kedvez nekem a szerencse. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én ezt is egész nap nézegetem :D :$

      Törlés