2012. december 25., kedd

Color Club - Wild And Willing

Sziasztok!

Tegnap ebben a lakkban pompáztak a körmeim, illetve még mindig, és egyszerűen imádom..


3 rétegben:




4 rétegben:




4 rétegben, btgn fedőlakkal:




Igen, négy réteg nagyon sok, rengeteg, már a 3 is elég lett volna, és nem is egy olyan lakk, amit magában kell használni, inkább fedőlakknak való, de annyira gyönyörű magában is, hogy előbb így akartam kipróbálni. A következő fekete alapon lesz szerintem, de addig is, margarétán kipróbáltam, milyen lenne különböző alapokon, így mg is mutatom.. :]






Azt hiszem, ez (is) olyan lakk, ami szinte mindenen mesésen mutat. Nálam már most szerelem.. :]

Nektek hogy tetszik? Milyen a körmötök most?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot, kellemes ünnepeket! :]

11 megjegyzés:

  1. Szép, tetszik :) Nekem most le lett mosva, szóval csupaszok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :]
      Ezt még nincs szívem lemosni, pedig még két érintetlen lakk vár rám :D

      Törlés
  2. Az első margarétás képen, felülről a második, fekete alapon van? Gyönyörűséges :)
    Nekem most éppen minimál karácsonyfás, mert ma fogom pótolni a Decemberi kihívás karácsonyfás részét :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, az essencce Chic Reloaded lakkon van, a 2. margarétán a 4. alulról fekete alappal van :]

      Törlés
  3. Széép:) Az enyémen a Lovely Mr ezüstje pompázik, a legutóbbi postomban képben is megmutattam, hogy véletlenül hogy sikerült összeöltözni a körmömnek és a karácsonyi dísznek :)))

    Mea [Nail Polish Maniac Blog]

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik ez a szín, várom a kombinációkat ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, feketével tuti gyönyörű lesz :P

      Törlés
  5. jajj tényleg de szép. *-*
    nekem most ilyen a körmöm: http://mannakormok.blogspot.hu/2012/12/24-napos-karacsonyi-koromkihivas-24-nap.html

    VálaszTörlés
  6. Négy rétegben tetszik a legjobban, fedőlakk nélkül!!
    Szép színe van!
    Én nekem most Opi lakkal van kifestve, aranyhoz hasonló :) és lovely lakk piros flitteres lakk van a tetején!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fedőlakk nélkül kicsit olyan "reszelős", de csak kinézetre, amúgy tök sima :]

      Törlés