2012. december 12., szerda

Avon szemhéjpúder - chestnut - TESZT

Sziasztok!

Ezt még Pancsi adta, nagyon szép a színe, és viszonylag gyakran nyúlok érte, ha sietni kell, és valami egyszerűre jut csak idő.

ITT már mutattam is Nektek egy sminket vele, aminél zöld színt is használtam, remekül mutatnak a Have You Seen Alice?-szel.

 

Csomagolás: Egyszerű, fényes, fekete műanyag tok, a hátoldalán pár információval.



Járt hozzá egy kis applikátor is, sokan nem szeretitek, én még mindig szeretem, és ez a jobbik fajtából való.

Alap nélkül:
Természetes fényben
Vakuval

Alappal:

Természetes fényben

Vakuval
Szín, pigmentáltság: Szerintem nagyon szép a színe, mogyoróbarna, arany fénnyel, egyszerű hétköznapi sminkhez, de akár alkalmihoz is simán használható szerintem. Nem is értem, Pancsinak mért nem kellett. :P

Tartósság: Nagyon meg vagyok elégedve vele, 8-10 óra után is csak minimális kopást láttam rajta.

Ár: Nem tudom pontosan, hogy mennyi volt, de volt nekem egy másik, matt sötétbarna, az most már Bettinél lakik, mert szerettem, de van egy majdnem ugyanolyan színem, így azt nem nagyon használtam. Ha jól emlékszem, 1200 Ft körül szokott lenni a katalógusban.

Mennyiség: ?

Beszerezhetőség: Avon katalógusból, de ha jól tudom, már nem kapni.

Nagyon megszerettem, sajnálom, hogy nem tudok mindenről pontos információt mondani, sajna, mint sok más az Avonnál, ez is kicsit túlárazott szerintem, de ez mindenképp megéri az árát.

Nektek van ilyen mono szemhéjpúderetek az Avontól? Ha igen, milyen? Mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

16 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a színe *-*, de valóban túl van árazva. Mondjuk én azon is felhördültem, amikor megláttam, hogy mennyibe kerülnek a Catrice spectaculART trendkiadásában a szemhéjpúderek... Gyorsan le is tettem a nézelődésről :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a kedvencem, hogy még akciósa is túláraznak sokmindent, és bár tök szeretem az Avon cuccokat, de amikor meglátom, hogy "akciósan 1800 (eredeti ár: 3200) egy ilyen full egyszerű, hétköznapi termékre, akkor elmegy a kedvem kicsit :S
      Az árakat nem is néztem, csak a szemhéjpúderek tesztereit a spectaculART-ból, de olyan nem rossz, de nem adnám érte a fél kezem :D

      Törlés
    2. Az Avonnál az a vicces, hogy kb. minden mindig akciós, pár % különbség van a katalógusok között :D Jó, persze minden katalógusban van ami nem az, ezek ált. 1-2 külön oldalra vannak összegyűjtve, de akkor is, a kínálat 90% mindig akciós :D

      Törlés
    3. Ja és egyébként a Catrice is valami 1300 Ft körül volt.

      Törlés
    4. Jaja, ezért nem szoktam Catrice szemhéjpúdert sem venni, csak az Alice-t :P

      Törlés
  2. Szép a színe! Nekem csak egy Avonos cuccom van, az új szempillaspirál, amit egyébként nyertem :D de még nem próbáltam ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ejj, akkor minél előbb tessék kipróbálni! ;]

      Törlés
    2. Ha a Super Drama akkor jó kis spirált nyertél. :)
      Úgy vettem észre,hogy hosszabbít és dúsít is,de nem olyan mértékben,mint azt beharangozták viszont nagyon tartós és nem mosódik. :)
      Szerintem szeretni fogod. :)
      Írj róla mindenképp!

      Törlés
  3. Great blog,lovely post.
    I wonder if you would like to follow each other.
    I would also like to invite you to join my Christmas Giveaway
    http://glossylala.blogspot.gr/2012/12/christmas-giveaway-open-internationally.html

    VálaszTörlés

  4. Thank you for visiting my blog,I am following you as well.
    http://www.glossylala.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép színe van. :)
    Nekem is van ilyen mono szemhéjpúderem copper színben az aribian glow kiadásból. :)
    Nagyon szép középbarna szín enyhe arany csillogással.
    Meg vagyok vele elégedve már több éve meg van szerencsére nem az a kifogyós darab.
    Az applikátort én is szeretem strapabíró,kis helyen elfér, praktikus ez az egész csomagolás.
    Tartósságra is tökéletes szerintem nagyon jól eltalálta ezeket a monokat az avon. :)
    Kár,hogy nem kapni évek óta,mert jól kombinálhatóak más színekkel.
    Az avon árakkal teljesen egyetértek sajnos sokszor nem ér annyit,mint amennyit kérnek érte.
    Szerencsére ki lehet fogni jó akciókat amikor érdemes lecsapni egy-két dologra. :)
    Pl. most is volt a karácsonyi katalógusban olyan,hogy 5 vagy 6 termék együtt és 1990Ft-ba került ami eléggé megérte,mert kiszámoltam eredeti árakon a termékek 4000 Ft körül lettek volna.
    Én pl. cseresznyevirág szettet rendeltem legutóbb 1299 Ft-ért most meg külön megvéve drágább.
    Szerintem próbálnak arra törekedni,hogy elérhető áron legyenek a termékeik+olyan vagy jobb kategóriában legyenek,mint a drogériás termékek.



    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, csak tényleg az zavar, amikor odaírják, hogy eredeti ár sokkal több, és mégis mindig olcsóbban adják, akkor felesleges illúziókeltés :P

      Törlés
  6. ilyen szemhéjpúderem nincs, de van más az avontól, egy 4es szemhéjpúder :)

    VálaszTörlés