2012. november 13., kedd

Zöld smink

Sziasztok!

Az előbbi Garnier olajmentes BB Krém - első benyomásos bejegyzés után itt a smink is, mostanában a reggeli rohanásban nagyon nem bonyolítom túl a dolgokat, illetve mióta megvan, minden nap a Have You Seen Alice? szemhéjpúdert nyomatom.
Természetesen ebből sem maradt ki, de most nem ő a főszereplő, hanem a Bellalától kapott zöld Butterfly szemhéjpúdertrió. Van már egyébként egy ugyanilyenem kékben, ITT volt is vele smink.





Erről is szeretnék majd tesztet írni, annyit mindenképp elmondanék, hogy ennek és a kéknek hasonló a minősége, de szemhéjalapozóval sokkal szebb és élénkebb lesz a színük.

Használt termékek:


18 megjegyzés:

  1. OK, receptre felírom Neked, hogy legalább hetente kétszer sminkelj zölddel. Nagyon jól áll! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, pont most néztem, hogy több zöldem van, mint gondoltam és rá kéne állni a használatukra :]

      Törlés
  2. Az eddigi kedvenc tőled, és most mintha a fényképek is jobbak lennének, máshol fotózol?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig gondolkoztam, hogy ki merjem- e tenni :$
      Ugyanott, az ablakban, csak most valahogy félig odasütött a nap, nem túl erősen, én is néztem, hogy kivételesen milyen élethű lett. Viszont a vaku mostanában szarakodik, de nincs ötletem mitől lehet, egyik napról a másikra fogta magát és ha van kedve, vakuz, ha nincs, akkor nem. :(

      Törlés
    2. Lehet a beállításokkal van gond. Egyébként ahhoz hogy élethűbbek legyenek a képek, hasznos lehet egy kis utómunka. Kontraszt állítás, ilyesmi.
      Van egy hasznos post is ehhez:
      http://blog.kremmania.hu/2011/10/keszits-profi-sminkfotokat.html

      Törlés
    3. Nem beállítás lesz szerintem, egész hétvégén azzal szórakoztunk, egyelőre ha kikapcsolom, majd pár perc múlva vissza, magához tér, csak hát így kicsit nehezebb a dolog. Mellesleg az mp4-em is most kezd rosszalkodni. Szemét Murphy.. :D
      A linket meg köszönöm, áttanulmányozom :]

      Törlés
    4. Sokszor az vesz le a képek értékéből, hogy nem olyan jó a minőség. Nézd meg, a profil képeden szürke az arcod. Ez egy kis színbeállítással kiküszöbölhető, és máris élettel telibb élesebb, és jobb lesz a kép.
      Gyenge géppel is lehet kurva jó képeket csinálni, és nagyon profival is vacak képeket, csak a gép ismerete és egy kis utómunkán múlik. :)

      Törlés
    5. Persze, ez így igaz, próbálkozom is már, csak hát az elején mindenben nagyon tudok bénázni. :D
      (szerencsétlen sógorom csesztetem mindig az e-bayzéssel is ha még nem megy valami :D)

      Törlés
  3. ÚÚÚ ez most a kedvenc smink tőled! Szuperjó lett!

    VálaszTörlés
  4. csini , az utolsó postomban én is egy zöldes sminket készítettem .P

    VálaszTörlés