2012. november 29., csütörtök

Szivacsos Francia

Sziasztok!

Az ötletadó Pancsi bejegyzése volt, mindig is tetszett a francia manikűr, de magamnak megcsinálni kínszenvedés, főleg hogy tök más minden körmömnél a fehér rész maga, így mindig lemosásra került a sor, ez meg tök jónak tűnt, és nem is olyan macerásnak.
Utólag visszanézve, jó lenne ez, ha picit kevesebb a fehér rész, és precízebb, mindenesetre első próbálkozásnak nem rossz szerintem.



Nem látszik, de a hüvelykujjamon is van egy olyan matrica, mint a gyűrűsujjamon.

Használt dolgok:
- essence 24/7 alaplakk
- essence Special Effect - Time For Reflection
- Moyra fehér lakk
- mosogatószivacs
- Avon körömmatrica
- strassz e-bay-ről
- essence btgn fedőlakk

Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, szerintem szép lett :)

    VálaszTörlés
  2. Én is francia manikűrhöz szoktam matricát használni legtöbbször, és nekem is megvan ez a matrica ív az Avontól. :D
    Szerintem is jó lett a manikűr. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Ezt úgy nyertem még, magamtól valószínűleg nem vettem volna meg, mert azért annyira nem olcsók az Avonos matricák, általában eurós boltban vettem régebben.

      Törlés
  3. Nekem a kövekkel sok, de attól eltekintve jó lett .:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam ez a még pont belefér kategória, viszont most nézem, mennyire látszik képen, hogy a középső körmömből hiányzik egy darab :O

      Törlés
  4. Olyan, mint egy kis hótakaró :):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nekem is eszembe jutott, hogy virágok helyett hópelyheket kellett volna :D

      Törlés
  5. Várom már hogy ilyen nagyok legyenek a körmeim! Mindig betöredeznek amikor egy kicsit megnő.. :/ Van valami ötleted körömerősítő lakkra(ami bevállt)? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem igazándiból eleve nagyon erős körmeim vannak, elég vastagok is, de szedek cink kapszulát, az is jó ilyenekre, a sörélesztő is, ezeket ajánlani tudom, mert próbáltam, de lakkot nem nagyon tudok saját tapasztalatból, csak másokéból, sokan dicsérik az essence nail hardenert, azt érdemes lenne kipróbálnod. (még tollat láttam, kisebb Rossmann üzletekben még lehet találni)

      Törlés