2012. november 18., vasárnap

Stamp it, Baby!

Sziasztok!

Kivételesen nem vasárnapra maradt a körömlakkozás, hanem már szombaton túlestem rajta, ismét nyomdáztam, megint az egész körmös mintát használtam, szeretem na.. :]



Egyszerű és mégis olyan elegáns, szép szerintem.
És nem mellesleg még mindig imádom ezt a sötétszürke-ezüst párost, egyszerűen mintha világítana.

Használt lakkok:
- essence 24/7 base
- Rose Nails - 100
- essence stamping - ezüst
- essence nail art magnetics - hex hex!
- essence btgn fedőlakk

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a szürke-ezüst párosítást körmökön?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

24 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Igen, még egy fekete-arany kombón gondolkoztam, majd legközelebb :P

      Törlés
  2. Nekem ez a körömnyomda sosem fog sikerülni,egyszerűen béna vagyok hozzá :D Nagyon szép lett;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogynem, nekem sem jön össze mindig egyből, de egy kis gyakorlással bele lehet jönni! ;]

      Törlés
  3. Szép lett, várom a fekete-arany kombót :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vaagy, még bármilyen szín-holo kombinációban is bejönne :P

      Törlés
  4. Tényleg jók ezek a lakkok együtt! És milyen szép lett a nyomdázás... <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, bár most van ami picit mellécsúszott, így az oldalára nem mindenhol jutott :P

      Törlés
    2. Én örülnék ha végre egyszer sikerülne egy normális nyomdázást készítenem... :D

      Törlés
  5. Meseszép :))
    Sajna az én körmeimre ez a minta nem fér rá. .... :(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, nekem is ha kicsit hosszabb, nem elég rá :(

      Törlés
  6. Ahj Te már olyan ügyesen nyomdázol :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel könnyű amúgy, de a kicsi, teli mintákkal nehéz még nekem is néha :D
      Múltkor nagyon eldurrant az agyam, azt látni kellett volna.. :D

      Törlés
  7. Szürke ezüst jöhet, bár ilyen színű lakkom nincs! Nagy hiba be kell szerezni egy ezüst szürke lakkokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, ez olyan jollyjoker nálam, mint a szürke szemhéjpúder :D

      Törlés
  8. wow this is really awesome!!

    x
    http://worryaboutitlaterr.blogspot.com

    VálaszTörlés