2012. november 8., csütörtök

S-he magic colours rúzs - 155 - TESZT

Sziasztok!

Ez az első S-he rúzsom, Esztitől kaptam, ITT már mutattam, ITT pedig sminkben is láthattátok már.
Azóta a hétköznapokban többször is használtam, így meg is érett egy vélemény, úgy érzem.




Csomagolás: Elég fura, nálam a rúzs az olyan kis henger forma, esetleg picit szögletesebb, de nem ilyen konkrétan téglalap. És általában nem is fehér. Őszintén, elsőre le sem esett, mi ez. Nem rossz, de fura ez a kinézet. :]



Az alján a rúzséhoz hasonló színű papíron található a rúzs száma néhány információval.



A tetején pedig a márkajelzés látható.

Illat: Van az a tipikus rúzs illat, ami nem olyan jó, de nem is annyira vészes. És van az az erősebb rúzs illat, mondhatni szag, a nagymamámnak volt régen olyan erős illatú rúzsa, na ez is olyan. Szerencsére a számon már nem zavar, de miközben a számra kenem, picikét zavar. 



Szín: Eszti a vesémbe láthatott vagy én nem tudom, azon tipródtam előző este, hogy az Avonos rúzsok közt most 400 Ft-ért láttam ilyesmi barnát, és hogy meg is kéne rendelni, aztán lebeszéltem magam róla, erre másnap itt termett ez. Szerettem volna egy ilyen színt, mert nem mostanában volt barna rúzsom, és meg is lepődtem, hogy mennyire tetszik magamon ez a szín. (Újra köszi! :*)

A kézfejemen:


Tartósság: A másik sarkalatos pont, ugyanis kb egy órát bír ki cigizéssel, de mivel amúgy is elég gyakran iszom, ez annyira jó, hogy amíg otthonról melóba beérek, tart, illetve hazafelé ugyanez. Nem kopik egyébként csúnyán, aminek nagyon örülök, inkább csak viszonylag hamar, ha már hozzáér valami a számhoz. (Pl ivásnál is)

Ár: 1000 Ft, ennyit nem adnék ki érte, akkor már inkább olcsóbbat vagy jobb minőségűt keresnék.

Összességében véve a tartóssága nem a legjobb, tényleg csak ilyen buszozás erejéig jó számomra, illetve a S-he termékek eléggé túlárazottak az én szememben. Viszont ez a szín nagyon tetszik.
10/6 pontot adnék neki, de ettől függetlenül szeretem a színe miatt.

Nektek van S-he rúzsotok? Ha igen, mi a véleményetek róla/róluk? Ha nincs, szeretnétek? Mennyi a maximum összeg, amit rúzsra kiadtok?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

6 megjegyzés:

  1. Én nem nagyon szeretem a s-he rúzsomat, az enyém egy gyenge minőségű szájfény teljesítményét is alulról éri el...viszont ezek szerint másnak se tartósabb, mint nekem...
    Mondjuk ez a szín tetszik...:D
    Amúgy több s-he rúzsom biztos nem lesz, ugyanis még a 165Ft-os Lora rúzsom is jobban teljesít, mint az én s-he-m...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ezt másnál is olvastam, hogy nem éri meg az árát, de ez a szín tényleg nagyon tetszik, bár magamtól ennyiért nem vettem volna meg, kerestem volna hasonlót olcsóbban :]

      Törlés
  2. szia! nincs S-hine rúzsom, szemeztem vele régen én is, de sokallottam, én sem tartom annyira jó minőségűnek hogy ennyit elkérjenek érte.
    Nem szeretnék ilyen rúzst, esetleg ha 600ft lenne akkor igen, de nálunk 1299ft-ért láttam a DM-be annyit nem adnék érte.
    Összeségében nem rossz, de nem szeretnék venni.
    Én inkább szájfényes vagyok.
    És ha vennék rúzst akkor ilyen nagyon halovány rózsaszínt választanék, és olyan 500-1000 ft vagy ha sokat várok és gyűjtök rá, akkor esetleg egy Maybelline rúzst megvennék ami 2000ft körül van ha jól emlékszem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1299? :O
      Azt hittem a DM-ekben egységáron vannak mindenhol az országban :O

      Törlés
  3. Örülök, hogy tetszik :) És köszi a hivatkozást :)

    VálaszTörlés