2012. november 2., péntek

Pénteki kedvencek - Töklámpás DIY

Sziasztok!

Mint már említettem, megint ötlettúltengésem van, én nem tudom, miért, de havonta rám jön ez, míg sokaknál meg inkább az alkotói válság köszönt be, mindenesetre ez sem túl jó, mert ilyenkor bepörgök, mint a veszett egér, és azt sem tudom mit hol kezdjek. :D Így ez most ilyen 3 in 1 bejegyzés, mivel pénteki kedvences, de DIY is és amúgy is akartam erről írni.

Habár enni nem szeretem a tököt, a töklámpásokat mindig is nagy csodálattal figyeltem. Idén nagyon is rá voltam indulva a témára, hogy én márpedig tököt akarok faragni meg minden. Aztán múlt vasárnap erre sor is került.


Előtte még életemben nem faragtam tököt, a lényeg annyi, hogy tollal vagy késheggyel rajzoljuk fel a mintát, amit szeretnénk, és csak utána kezdjük el ténylegesen vágni a mintát. Az én tököm sajna ilyen kis csálén állt, ezért ki is támasztottuk, és ilyen kis bájos feje lett, de azért szeretem, mert mégis csak az én kis kezem munkája.. :D

Benti képek:
Sógoré

Tesóé

Enyém

Tomié
 Kulisszatitkok:
Menekültem a fényképezés elől, és olyan mintha táncolnék.. :D

Szamár-ujjbáb.. OTTVAGYUNKMÁR?????
Kinti képek:









Tudom, sokan pampognak, hogy fúúj de a halovin szar és nem is magyar és blabla és itt a halottaknapja nekünk. Én ebbe most így nem mennék bele, de annyit mondok, hogy aki így gondolkozik, előbb olvasson utána, hogy a halloween a mindenszentek és a halottak napja mi is és majd utána ossza az észt, a másik pedig hogy mért ne érezhetné jól magát az ember? Én nem járok temetőbe, egyszerűen nem szeretek, mert nem érzem jól ott magam, ellenben minden nap eszembe jut az, akit szeretek, legyen az élő vagy halott. Szóval szerintem nem ezen múlik.

Én minden esetre megszerettem a tökfaragást, és szeretnék legközelebb beöltözős buliba is menni akár, meg lakást díszíteni, ilyenek. :]

Ti hogy álltok a halloween-nel? És a tökkel? Szeretitek? Vagy csak faragni? :]

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

22 megjegyzés:

  1. nagyon jók lettek a tökök! :)
    én már faragtam, vicces volt a lányokkal faragni. :D
    a tököt pedig szeretem :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük :]
      Én enni nem bírom, az ízével talán nem is lenne bajom, hanem így az állaga :D

      Törlés
  2. Én csak a kutya miatt nem faragtam tököt, mert idebenn ugye 3 mp alatt megromlik a melegtől, odakinn meg Elmo hazavágja. :D
    Egyébként a Tomié lett szerintem a legjobb van érzéke a fiúnak hozzá, én elgondolkodnék a továbbiakon is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, kutyus mellé nem nagyon éri meg megcsinálni :P
      Igazából az értelmi szerzője én voltam, csak Ő volt a kivitelező, de tény, hogy az övé a legjobb :P

      Törlés
  3. áá nagyon jók lettek a tökök. :D
    és is faragtam ám. :D
    http://mannakormok.blogspot.hu/2012/10/halloween-iii.html

    :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dejó lett, a körmök meg még inkább :P

      Törlés
  4. én is imádom a halloween-t, de idén nem faragtam mert mama elfelejtette áthozni nekem a tököket :( teszkóban meg csak nem akartam venni xD
    amúgy mind nagyon cuki:D úgy szeretem a hangulatukat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Sajna nem nálunk voltak/vannak, de azért így is öröm volt :P

      Törlés
  5. Jók lettek, nekem Tomié tetszik legjobban :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jók lettek! :) Én nagyon szeretem a Halloweent, habár sajna a tökfaragás idén kimaradt..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük. Én eddig sosem csináltam, de most már mindig akarok :D

      Törlés
  7. Tök jók lettek! Én elvagyok a Halloweennel, legközelebb én is faragok tököt, meg talán elmászok végre beöltözős buliba is! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük :]
      Én is évek óta akarok, de tavaly mikor végre mehettem volna, beállt a hátam, és felkelni nem bírtam... :D

      Törlés
  8. Haláli jók, nagyon jó pofák lettek. A kulisszatitkos képeken pedig nagyot mosolyogtam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      De tényleg, sosem táncolok, meg nem is tudok, de ez ilyen táncikálósra sikeredett :D

      Törlés
  9. Tomi töke tetszik a legjobban :D

    VálaszTörlés
  10. Jó képek lettek :) én sem igazán szeretem enni a tököt, de mikor anyukám süt, mert ő imádja, akkor az illatot szeretem, sokan mondják, hogy nincs ó illata amikor sül a tök, de nekem tetszik.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még mikor sül, hagyján, de úgy nyersen nekem nagyon fujj :D

      Törlés