2012. november 9., péntek

Pénteki kedvencek - a legújabb szerelmeim: Duochrome körömlakkok

Sziasztok!

Volt már két körömlakkos pénteki kedvenc, először a holo lakkokról írtam ITT, majd a Mirror Effect lakkokról, ITT.

A legújabb szerelmem, bár már nem is olyan új, de most újra nagyon rájuk kattantam, a duochrome lakkok, ezt Verus EBBEN a bejegyzésében tök jól megfogalmazta, aki esetleg nem tudja milyen, olvassa el, a lényege, hogy "színváltós", attól függően, hogy esik rá a fény.
Hozok két saját képet is, mert két ilyen lakkom is van. :]



És nézzünk néhány gyönyörűséget, a képek alatt megtalálhatók a források (ahol nincs forrás, ott az előző a forrás):

Forrás


Forrás





Forrás

Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Mit is mondjak, csakúgy, mint a holo lakkokat, ezeket sem bírnám szerintem megunni, szeretnék még ilyen lakkokat. :]

Ti hogy vagytok vele? Tetszenek? Tán van is? Ha igen, milyen?

Köszönöm a figyelmet, szép napot, 6-kor hatalmas meglepi vár Rátok! :P

17 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon tetszenek. A Catrice-nek is van egy hasonló lakkja, 840 Genius in the bottle -megvan és imádom. :)



    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nekem is tetszik, de egyelőre várok, hogy a Miss Sporty ilyen lakkjai eljutnak-e hozzánk :$

      Törlés
  2. Van bizony, és imádom őket :-D

    VálaszTörlés
  3. Nekem még nincs, de ezek a képek nagyon megdobogtatták a szívem, így tuti lesz :-)
    Miss Sporty vagy Flormar lakkokat szeretnék

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, lesz itthon MS-ból ilyen. Nem mellesleg, ismét spamnek jelölte a hozzászólásod.. :(

      Törlés
  4. Nekem a where is the party megvan ugyan, de nem igazán fogott meg. Mióta megvettem se nyúltam teszten kívül hozzá. De egyébként szeretem a duokróm lakkokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( De megvan a Chic Reloaded is ugye? :]

      Törlés
  5. nekem a chanel lakk tetszik, meg ami a te körmödön van (első és második kép) essence!
    nekem is tetszenek a holo lakkok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      A Chanel "kistesója" a Lengyel Zsófia által említett Catrice - Genius in the bottle lakk :]

      Törlés
  6. Nice post dear :)

    Join Estée Lauder Goveaway on my blog :)

    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html

    VálaszTörlés
  7. Tetszik nagyon, főleg a kis visszafogottabbak, azok olyan trükkösök így! :) De még nincsen egy sem.

    VálaszTörlés
  8. Nekem is most sikerült teljesen rájuk kattannom, de még nem szereztem be egyet sem, de már nagyon nagyon KELL! :D

    VálaszTörlés
  9. Nekem két duochrome lakkom, van, a Where is the party (az új szortimentben a Chic Reladed kísértetiesen hasonlít rá!) és a Genius in the bottle. Utóbbiban kicsit csalódtam, kevestellem a zöld árnyalatot. Bár az is igaz, hogy üvegben, domború felületen máshogy érvényesülnek a színek, mint körmön.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig utóbbival szemezek jó ideje, de jobban örülnék, ha a Miss Sporty ilyen kollekciója lenne nálunk is..

      Törlés