2012. november 16., péntek

Pénteki kedvencek - Dr. Pepper


Sziasztok!

A mai pénteki kedvenc a Dr.Pepper, ahogy azt a címben is láthatjátok.
Aki nem tudná, hogy ez mi, a WIKIPÉDIA a barátnőnk.

A szerelem kb. 4 éve kezdődött, előtte sosem ittam, de még csak nem is hallottam róla. Dehogynem, Cartman a SouthParkban mindig ezt issza, na meg Forrest Gump is. Szóval láttam, de nem fogtam fel.

Szóval két kedves barátomnak volt egy üzlete, amiben Rockabilly stílusú dolgok voltak, és Ők árultak Peppert, aztán egy közös ismerősünk megkínált egyszer (véletlen pont volt a kocsijában :D), és azóta tart a mi kis viszonyunk.
De elég drágán tudtam csak hozzájutni, a kis dobozoshoz 300-350 Ft-ért, ezért ritkaságszámba ment a dolog. De most már kapni a Sparban 400 Ftért a két literes verziót, muhahaha. Ha elpatkolnék két héten belül, túladagoltam magam Pepperrel.. :D


Az első példány és az első, amit a barátomtól kaptam, a mai napig a szobám lakója:

Pepperes Lipsmacker:

Dr. Pepper illata van (szóval mandulás :D) és iszonyatosan imádom. A színe piros, de a szájat nem igazán színezi be, és még hidratál is valamennyire. :]

A két literes tömény szeretet:

Na de nem kell ám annyira aggódni, imádom, de mivel sosem voltam nagy üdítőfogyasztó, ezt a kétliterest is másfél hétig ittam/ittuk, szóval azért minden nap nem tudnám inni.

És hoztam pár mókás Pepperes képet is:










Képek forrása: ITT

Egy szó mint száz, imádomazeccarvú Peppert. :]

És a végére a kedvenc Pepper-videók:





És a kedvenc:

Mánámáná :]

Ti szeretitek? Szoktatok üdítőt inni "csak úgy"? Én csak vészhelyzetben, vagy esetleg étkezés mellé néha. Melyik a kedvenc üdítőtök?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

11 megjegyzés:

  1. Még sosem ittam, de kipróbálom, meghoztad hozzá a kedvem. :)))

    VálaszTörlés
  2. Még sosem ittam, de annyi helyről hallom, hogy egyszer muszáj leszek megkóstolni :)

    Üdítőt egyébként hetente egyszer, kizárólag a vasárnapi ebédhez iszok, és az sem mindig klasszikus szénsavas üdítő. Régen a tonikot szerettem, mostanában már a Sprite a kedvencem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú én annyira imádom :]
      Egy időben nagyon szerettem a Spriteot, de egy idő után megutáltam, olyan műízűnek érzem már :S

      Törlés
  3. OK, megbízom az embert, hogy vegyen a SPAR-ban :-D

    VálaszTörlés
  4. Ha a spárban járok, ami évente egyszer esik meg, é az ide már letudva, akkor meglesem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos lehet máshol is kapni, de itt Veszprémben eddig nem láttam még :]

      Törlés
  5. Én a True Blood könyvekben figyeltem fel erre az üdítőre, előtte nem nagyon hallottam róla. De ott annyiszor emlegették (vagy csak nekem tűnt újdonságnak és azért tűnt fel), hogy kíváncsi lettem rá. Én vagy 2 éve próbáltam ki először, ízlett, de azóta szerintem csak 1-2szer ittam... Pedig tényleg finom, én amikor először beleszagoltam egyből a koktélcseresznye jutott az eszembe. :D Nekem a Coca Cola-ból is a Cherry coke a kedvencem, szóval nem csoda, hogy ízlett. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebből is van cseresznyés is, de itthon sosem láttam :]
      Viszont a True Blood-on meglepődtem, hogy abban emlegetik :D

      Törlés
  6. Még sose ittam, de én is már annyit hallottam róla, hogy egyszer meg kell kóstolnom, nincs mese. Én hétvégén a jó kis ebédekhez szoktam csakis kólát inni (csakis Coca-Cola vagy Pepsi), nekem a Fanta, Sprite már nem a régi :\ És bár tudom, hogy - ide jön a káros tulajdonásairól szóló propagandaszöveg - de attól még szeretem és nem bírnám ki, ha soha többet nem innék! :D

    VálaszTörlés