2012. november 23., péntek

Pénteki kedvencek - az aktuális agyonhallgatós zenék

Sziasztok!

Nem tudom, mások hogy vannak vele, nekem mindig időszakosan váltakozik 5-10 szám, amit hetekig szó szerint agyonhallgatok, de tényleg, kb egész nap..
Na a mostani adagot mutatom meg most Nektek, remélem mindenki talál azért kedvére valót. :]


Green Day - Kill The DJ


Mary Popkids &Punnany Massif - Mosoly:

The Carbonfools - Birthday:

The Wanted - Glad You Came:

Irie Maffia &AKPH - Livin' It Easy:

The Rumjacks - An Irish Pub Song:

The Subways - Kiss Kiss Bang Bang:

The Script & Will.i.am - Hall Of Fame

Calvin Harris & Florence Welch - Sweet Nothing:

Hát, ennyi lenne most, ezek az aktuális kedvencek, mint látjátok (halljátok, haha), elég vegyes a felhozatal. :]

Nektek tetszik valamelyik? Miket hallgattok mostanában?

Köszönöm a figyelmet, szép napot, kellemes hétvégét!

15 megjegyzés:

  1. Szia!Amiket mutatttál zenéket,ezek tetszenek:
    The Script & Will.i.am - Hall Of Fame és Irie Maffia &AKPH - Livin' It Easy.
    Én amit mostanába hallgatok: Calvin Harris Ft. Florence Welch - Sweet Nothing (Robee & Hellstylerz Bootleg)
    Neked is szép napot!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.youtube.com/watch?v=cGf5QY7e67I estleg ha megszeretnéd hallgatni :)

      Törlés
    2. Nem rossz ez sem, de az eredeti jobban tetszik nekem :]

      Törlés
  2. Green Day, Subway, Rumjacks like :)

    VálaszTörlés
  3. a green day számot én is sokat hallgattam mostanában :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk a viván elég sokat is nyomatják, de reggel általában inkább azt hallgatom, mint a híradót :D

      Törlés
  4. Detto így van nálam is, hogy állandóan pár zenét hallgatok, de azt megunásig. :) (aztán sajnos egy idő után kezdem őket unni..:S) A Hall Of Fame-et én is szeretem, a zeneszoveg.hu-n ami van fordítás azt én csináltam. ^^ :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor megnyugodtam, hogy nem csak én vagyok így, bár a családban más nem csinál ilyet :D
      viszont amit sosem szabad, ébresztőnek beállítani az aktuális kedvencet :D

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Először pedig úgy nem tetszett, és most úgy megszerettem :]

      Törlés
  6. úgy látom hasonló az ízlésünk. :)
    a punnany massifot nagyon szeretem. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én túl sok számukat nem hallgattam még, de amiket igen, szinte mind nagyon bejött, de ez és az élvezd nagy kedvenc lett :]

      Törlés
  7. Birthday? Akkor ezt a verziót imádni fogod:
    https://www.youtube.com/watch?v=fW6MYsNuUgU

    VálaszTörlés