2012. november 5., hétfő

Mágnesek e-bay-ről

Sziasztok!

Magukat a mágneseket már láttátok, de akcióban még nem. Ennek leginkább az az oka, hogy nincsen türelmem mind a 10 körmömön elszórakozni vele, de ígérem, erre is sor kerül hamarost, de addig is itt egy kis bemelegítés.

A bubis csomagoláson felül egy nejlonba is be voltak téve:


Kivéve:


Hátulról:

Van két essence mágneses lakkom, ezeket főként azért szeretem, mert nem csak erre a célra jók, hanem remekül lehet nyomdázni is velük. Illetve eddig mondhatni, hogy csak arra használtam őket szinte, mivel a sima mágnest valahogy mindig belenyomtam, a hozzá való mágnessel meg nem akart túlzottan látszani a körmömön. (másén viszont igen)

Így jött, hogy akkor rendelek e-bay-ről ilyen mágneses lakkokhoz való mágnest, elég olcsó volt, nem is emlékszem pontosan, mindenesetre a 3 olcsóbb volt szerintem, mint egy db essence-es.
Egyelőre a körmömön csak kipróbáltam, viszont margarétákon is megtettem ezt, most ezt láthatjátok.

Természetes fénynél:


 Vakuval:


Még van mit gyakorolni, de azért a lényeg szerintem eléggé szembeötlő így is. Az essence csillagos mágnesét ITT tekinthetitek meg, illetve itt a remek alkalom, aki szeretné, postaköltség fejében (Veszprémben ingyen, személyesen) odaadom.

Nem bántam meg, hogy megvettem, sőt, örülök neki, már csak rá kéne szánni magam, noszogassatok ám nyugodtan! :]

Ti hogy álltok a mágneses lakkokkal? Szeretitek őket vagy nem tetszenek? Esetleg van is? Ha igen, milyen és milyen mágnessel használjátok?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

8 megjegyzés:

  1. Nekem nincs mágneses lakkom és szerintem nem is lesz, annyira nem hatott meg a dolog. De máson szívesen elnézegetem, úgyhogy csak hajrá a dologgal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem nagyon vonzott a dolog, főleg eleinte, de ez ilyen családi lehet, mert apukámat meg sógoromat is :D
      Rajta leszek :D

      Törlés
  2. Engem sem hatott meg a dolog, de kaptam néhány mágneses lakkot, így most már muszáj valamit kezdenem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na hát akkor állj neki, de izibe! :D

      Törlés
  3. Nekem egy mágneses lakkom van az essence-től, plusz egy mágnes (szintén essence) de nem ez a csillagos, hanem a sima, ami csíkoz, de most, hogy így mondod, elő is veszem szerintem, a csillagos is tetszik amúgy....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A simát nem vettem meg, de ezeknek örülök, hogy megvettem :]

      Törlés
  4. Veszprémi vagyok, és érdekel. A kérdés, hogy én "érek-e" :DDD

    VálaszTörlés