2012. november 12., hétfő

Lora 3 részes szemhéjpúder - TESZT

Sziasztok!

ITT láthattátok már sminkben a paletta színeit, ezt fogom most kivesézni. Bellalától kaptam ajándékba, bár már régebben is szemeztem a Lora szemhéjpúdereivel, mindig valami más izgatott jobban, így nagyon örülök, hogy kipróbálhattam. (jajj, tudom, tök uncsi, mindenre azt írom, hogy tök örülök, de tényleg úgy örülök, amikor kapok valamit és nagyon hálás vagyok! :] )



Csomagolás: Fényes, fekete műanyag, jól zár, és szerintem tök jó, hogy az átlátszó csíkok segítségével látjuk, milyen szín, mert akinek több ilyen kis 3 részes szemhéjpúdere van ebből a fajtából, nem kell nyitogatni, csukva is látja. Szerintem viszonylag masszív műanyagból készült, bár könnyen karcolódik, ez legyen a legnagyobb baj.



Kinyitva láthatjuk, hogy szépen el vannak választva a szemhéjpúderek, nem túl vastag, de nem is túl vékony a vonal, nekem még nem sikerült átmászni véletlen egyikből a másikba. :]



A hátulján megtalálhatóak az információk több nyelven.
Tartalma: 5,5 g 



 Tartalmaz egy mini applikátort is, ami szerény véleményem szerint nem a legjobb, de nem is a használhatatlan kategória, én amúgy is sokszor applikátort használok a reggeli sietésben.

Szín, pigmentáltság:

Alap nélkül:


Alap nélkül is szép, erőteljes színeket kapunk már egy húzással.

Alappal:


Alappal azért még erőteljesebb a szín.

Mindháromra azt tudom mondani, hogy szépek, és jól összepasszolnak így hárman, kiegészítik egymást, megállják a helyüket hétköznapi, de alkalmi sminkben is. A két barnás visszafogott, az egyik egy lágyabb, pezsgőszín, a másik kissé bronzos világosbarna, a harmadik pedig gy szép barack szín.

Használhatóság: Több helyen is olvastam, és én is ezt tudom mondani, és Ti is láthatjátok az utolsó két képnél, hogy azért porol, de szerintem egyáltalán nem vészes, csak kicsit óvatosabban kell felvinni a szemhéjra, és akkor nem úszunk a csillámhegyekben. :]

Illat: Olyan tipikus szemhéjpúder illata van, egyáltalán nem zavaró, én csak nagyon közelről, direkt szagolva érzem.

Tartósság: Na ezen meglepődtem, ugyanis 8-9 óra után (alappal), mondhatni olyan volt, mint amikor felkentem. Nem mászott el, nem lett fakó, nem is ült be a ráncokba, szóval eléggé jól teljesít nálam.

Ár: Tudom, ajándék, és nem illik az árról beszélni, de már előtte is tisztában voltam vele nagyjából, meg gondolom mindenhol más egy kicsit azért. Pár száz forint egy ilyen paletta, és szép színekben kapható, szerintem mindenképpen megéri!

Beszerezhetőség: Eurós boltban és Vianniban szoktam találkozni a Lora termékekkel, szóval szerintem viszonylag könnyű hozzájutni.

Összességében eléggé megszerettem ezt a kis 3 részes szemhéjpúdert, elég sokat használom, mióta megvan, és nyugodt szívvel ajánlom azoknak, akik nem akarnak túl sokat költeni, de mégis jó minőséget szeretnének, nálam 10/9 pontot kapna, az az egy pont levonás is csak a kis porolódás miatt.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és pigmentált színek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, és ilyen barackos színem még úgysem nagyon volt, így még jobban örültem neki :P

      Törlés
  2. Nagyon tetszenek ezek a színek, bár az elsőt én nem tudom, mennyire tudnám kihasználni, mindenesetre neked nagyon jól áll :) Nekem Miss Rose palettám van, de szerintem egy kaptafa az egész, nagyon meg vagyok vele elégedve, a tartósságán pedig igencsak meglepődtem, hogy egy teljes napot kibír, mindenféle kopás nélkül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Igen, ahogy néztem, eléggé hasonlóak, talán annyi, hogy a Miss Rose paletták csillámosabbak kicsit.

      Törlés
  3. a barack (ami én narancssárgának látok) nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, itt a kezemen tényleg elég narancsos a képeken, de élőben barackosabb szerintem :P

      Törlés
  4. Ismételten örülök,hogy sikerült örömet szerezni :)

    VálaszTörlés