2012. november 10., szombat

Kiko 401 - Peacock Green - TESZT

Sziasztok!

Bár ITT már mutattam a lakkot, és általában a régebbi, ismertebb, elérhetőbb lakkokról nem szoktam külön tesztet írni, a kis különlegességekről szeretnék ezentúl, de ha igény van rá, a sima lakkokról is fogok. Na de vissza a témához. :]



Csomagolás: Szögletes üveg, hosszú, fényes, kerek kupakkal. A kupakja gyűjti az ujjlenyomatot, de cserébe nem csúszik ki a kezünkből, és kényelmesen lehet fogni és tökéletesen zár.



A hátulján egy matrica az információkkal, tartalmas, még "lapozni" is lehet. :]



Ecset: Hagyományos, nem lekerekített, lapos ecset, nem vészes, de figyelni kell, hogy ne nagyon kenjük össze a körömágybőrünket.




Az üveg nyaka: Szerintem pont jó, nem túl magas és nem is túl vékony vagy vastag.

Állag: Na ez a kemény dió, tök jó állaga van, de néha olyan hígnak érzem, közben pedig nem is az, hanem pont jó, most ezt jólmegaszontam, de én először féltem, hogy túl híg, mert olyannak éreztem, de használat közben meg pont jó az állaga.

Fedés: Elég jól fed, egy réteg nem elég, de kettő már igen, és lég hamar megszárad, pár perc alatt.

Szín: Már áradoztam róla, egy üvegcsényi csoda. Viszont mindenképp kell rá szerintem fedőlakk, mert félmattra szárad, ettől még látszik a holografikus hatás, de nem annyira szépen, mint fedőlakkal.

Tartósság: Nem a legtartósabb, de 3-4 napot kibír, némi kopással a körömvégeken (természetesen hajmosással, dolgozással, stb).

A pontos árát nem tudom, 5 font körül van, tehát 1800 Ft körül, de Krisztinél nyertem, az ő véleményét a lakkról ITT olvashatjátok.

Egy szó mint száz, imádom, és ha tehetném, mindenkinek a kezébe nyomnék egyet, meg magaménak tudnám az összes színt belőle.. :D
Ezeket a honlapjukon meg is tekinthetitek. 


Nektek van holo lakkotok? Ha igen, milyen? Szeretitek őket? Ha nincs, szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

20 megjegyzés:

  1. A vakus színe nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem simán is tetszik, bár régen nem voltam kékes, egyre inkább megszerettem az elmúlt egy évben :]

      Törlés
  2. Jaj de nagyon szééép! :D Nekem még sajnos nincs holo lakkom, a szülővárosomban nem is kapni olyat, de remélem, itt a nagyvárosban majd csak összefutok egyel. :D Arra aztán le is fogok csapni, az tuti. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt sem kapni sehol, én már azon gondolkoztam, hogy a szülinapomra vagy e-bayről rendelem meg, vagy a kolléganőmet kérem meg, mert ő jár ki Németországba, hogy hozzon :]

      Törlés
  3. Nekem van holo lakkom, 3 G Gal büszke mamája vagyok. :D De ez a kiko is dögös, nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Én is szeretem ezt, első éjjel még az ágyamban is aludt :P

      Törlés
  5. Ez a lakk még mindig nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, sőt, talán ez tetszik legjobban a Kiko holografikus lakkjai közül :]

      Törlés
  6. Mivel ajándék, ezért nem írtam ki az oldalamra az árát, de ha már piszkos anyagiak, 4,5 Euró volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, gondoltam, bár ez is olyan, hogy nyilván mindenhol más azért az ára, attól függően, hol veszi az ember. :]

      Törlés
  7. Most azonnal ígérd meg, hogy ha decemberben talizunk, ez a lakk lesz a körmeiden!!! Alig várom, hogy élőben lássam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer már megígértem, de akkor most újra megteszem :P
      Már most mondom, hogy odaleszel érte :P

      Törlés